W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

adamisko100
W serwisie od: 2016-02-17

2018 | HD, Sci-fi
Chcę obejrzeć
Dodano do obejrzanych
Dodano do obejrzanych
e-romanie, faktycznie TeraVolt ma tutaj coś w sobie z Cadafiego :):)
Pomysł jest ok, Jim Carrey zaskakująco fajny w tej roli. zawsze go kojarzyłem z błaznami o średniej inteligencji, reszta tez raczej nieźle zagrała. Niestety to już chyba wszystkie pozytywy bo choć dobrze sie zapowiadał to jednak jest jakiś "niedorobiony". Może powinien jednak być dubbingowany bo w ustach z których słychać mowę angielską polkskie imiona brzmią niedorzecznie "Piotruś, what are you doing?" poza tym klimat jest przegięty, ma takie mroczne nastawienie ale niewiele z niego wynika bo nie ma zadnych zaskakujących zwrotów akcji.czyli troche nawalił ktoś kto pisał scenariusz, ktoś kto pisal dialogi ale i Pan rezyser.Nic smiesznego. Z nadzieją jednak na to patrze bo pomysł był ok, i trzeba takie rzeczy rozwijać.
spko komedia, można oglądać
rezyseria - 2/10, scenariusz - 2/10, gra 3/10 (chyba za kare tu zagrali) obsada - nie ujmując nic nikomu 6/10. budżet - chyba z 1/10, w efekcie powstało GÓWNO. i tak oceniam ten film. szkoda ze nie ma ujemnej skali... dałbym -1. obejrzełem toto do konca bo pomyslalem ze nie może być az tak zle, ze koncówka jakos to coś uratuje... Było zle, chujowo, lesna dupa. Powinno sie zakazac takich gniotów robić a co dopiero puszczac w kinach czy tv. Ktos tu daje 7... no ku.....a za co??????
rezyseria - 2/10, scenariusz - 2/10, gra 3/10 (chyba za kare tu zagrali) obsada - nie ujmując nic nikomu 6/10. budżet - chyba z 1/10 w efekcie powstało GÓWNO. i tak oceniam ten film. szkoda ze nie ma ujemnej skali... dałbym -1
Film wypasiony, nie można ale trzeba obejrzec, rola Benicjo choc nie główna to warta czasu. To jest drugi film po Syridzie ktory trzeba zobaczyc, do gatunk zaliczylbym jeszcze polowanie na Osamę 00.00.Obejrzyjccie, lepsze to od horrorów