W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

mp5
W serwisie od: 2017-11-19

Kiedys to by byl film na niedziele dla dzieciakow, a teraz ludziki sie czyms takim zachwycaja lol Naciagane 6/10 . Tylko na ekino cos takiego moze dostac 8/10
Taka brazyliana bez szalu. Moze jakby tego uposledzonego angielskiego dubbingu nie bylo to by sie troche lepiej ogladalo. 6/10
Fajnie sie oglada. Takie pomieszanie klasyka z 80tych w wersji 2020. Moze budzet maly , ale scenariusz fajny i muzyka tez gitara. Napewno warto obczaic.
Szkoda, bo film chyba dobry... 30 minut patrzenia na ta uposledzona blondynke wystarczylo mi -_-
Tylko na eKino to cos moze miec 6.5 gwiazdki lol . Widzialem pornoski lepiej sklepane. 3 naciagane gwiazdy za zwale :/
Wymuszony na maksa. Laczne iq zbirow to 10 . Laska ucieka przed smiercia i sie zastanawia czy ma skoczyc z 2 metrow i wkoncu lamie noge lol Muza probowali nadrobic , ale tez nie poszlo. Raz mozna obczaic . Sredniak 5/10