W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Venom - CAM - DUBBING

Opis filmu
Venom, obcy symbiont, jedna z najważniejszych, najbardziej złożonych postaci Marvela wychodzi z cienia, wchodząc w ciało i osobowość Eddiego Brocka (Tom Hardy). Jako dziennikarz, Eddie próbował zdemaskować niecne działania słynnej firmy Life Foundation, prowadzonej przez naukowca Carltona Drake’a (Riz Ahmed). Przez lata stało się to jego obsesją, zniszczyło mu karierę oraz związek z Anne (Michelle Williams). Kiedy jeden z eksperymentów Drake’a – obcy Venom – scala się z ciałem Brocka, ten otrzymuje nagle supermoce i zdolność robienia wszystkiego, czego tylko zapragnie. Wynaturzony, mroczny, nieprzewidywalny, agresywny Venom w ciele Brocka sprawia, że Eddie próbuje zapanować nad nowymi mocami, choć zauważa też, że są inspirujące i kuszące. Jeden i drugi starają się przejąć kontrolę nad sobą nawzajem i dostać to, czego chcą, coraz bardziej spajając się ze sobą.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:


Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+5
Zajebisty film XD Polecam każdemu MIAZGA
Dodany dnia 2018-10-30 19:18:53 przez Mksiak 
+5
Karałbym więzieniem za wrzucanie takich kopii filmów.
Dodany dnia 2018-10-29 14:51:15 przez Leonidas37 
+4
film jest genialny i smieszny polecam
Dodany dnia 2018-10-31 18:39:16 przez rumunek10 
+4
Obcy z kosmosu który ma charakterek typowego sebixa przenika do organizmu kogoś kto w cale nie jest lepszy xD To się po prostu musiało udać haha 8/10 Świetny film polecam :D
Dodany dnia 2018-10-30 12:10:15 przez isen2k 
+3
Film mi się podobał lubię takie klimaty. Nagrany bez szmerów, ktoś się postarał :) . Daje mocne 9/10. Jak każdy film MARVELA zrealizowany z mocnym łał. Akcja, fabuła ogląda się świetnie.Polecam na wieczorne oglądanie.
Dodany dnia 2018-11-06 12:01:05 przez szilla 

Pozostałe komentarze

-20
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2018-11-02 18:46:41 przez polskifernando073 
+3
Film zajebisty! wszystko ok pozdrawiom ;) i pewnie na kolejna czesc sie zanosi bo przeciez zostal jeszcze ten zolty symbiot w kroliku i Venom z zyjacych ;)
Dodany dnia 2018-11-02 03:55:43 przez Denis93 
+3
Fajny film Nie powiem ze nie :) przynajmniej nie było szelestów z chipsów i innych dupereli jak to zawsze w kinie
Dodany dnia 2018-11-01 22:23:21 przez MaPredioS 
+2
gostek z piętra niżej ma rację
Dodany dnia 2018-11-01 15:56:41 przez roki100% 
+2
spoko kino, a kopia, jak kopia, sa gorsze, wiec nie ma co narzekac
Dodany dnia 2018-11-01 14:35:24 przez tomus76 
0
Dobry film. Ogólnie podobno wycieli z niego jakies 40 min wiec czekam na wersję reżyserką.
Dodany dnia 2018-11-01 13:57:25 przez Matbotwock 
+3
super film jest genialny i smieszny polecam bardzo :D
Dodany dnia 2018-10-31 20:34:09 przez aro199511 
-5
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2018-10-31 19:17:35 przez Przemas22 
-3
Tragiczna kopia. Nie polecam męczyć oczu. Do tego duubing
Dodany dnia 2018-10-31 18:47:08 przez Marie0909 
+4
film jest genialny i smieszny polecam
Dodany dnia 2018-10-31 18:39:16 przez rumunek10 
+2
Bardzo mi się podobał film polecam
Dodany dnia 2018-10-31 17:15:18 przez Procesor123 
+3
best calkiem ok polecamyy
Dodany dnia 2018-10-31 16:40:52 przez wujeczek30 
+2
super film jak wszystkie tego typu polecam
Dodany dnia 2018-10-31 02:11:37 przez LPM 
+2
Dobry film polecam warto zobaczyć
Dodany dnia 2018-10-30 23:47:16 przez Mar500 
-1
6/10 jak na Marvela to słabiutko :) ale można śmiało obejrzeć ;)
Dodany dnia 2018-10-30 23:00:35 przez rozkam 
+2
film pierwsza klasa, polecam każdemu fanowi Marvel'a
Dodany dnia 2018-10-30 22:53:54 przez Azraell 
+3
Superr film!!! Polecam
Dodany dnia 2018-10-30 22:52:02 przez waracygan 
-5
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2018-10-30 20:57:36 przez GGargi 
+5
Zajebisty film XD Polecam każdemu MIAZGA
Dodany dnia 2018-10-30 19:18:53 przez Mksiak 
+4
Obcy z kosmosu który ma charakterek typowego sebixa przenika do organizmu kogoś kto w cale nie jest lepszy xD To się po prostu musiało udać haha 8/10 Świetny film polecam :D
Dodany dnia 2018-10-30 12:10:15 przez isen2k 
+3
ja poczekam na lepsza jakosc, pewnie za tydzien bedzie lepsza,
Dodany dnia 2018-10-30 11:36:33 przez darson40 
+3
Świetny film, choć jakość daje wiele do życzenia ;) Ale jakbym chciał jakości to poszedł bym do kina ;)Tak czy tak, polecam i dzięki za dodanie ;)Film oceniam 10/10 ;)
Dodany dnia 2018-10-30 08:06:47 przez Gerhard1982 
+2
dobry film polecam 9 na 10
Dodany dnia 2018-10-30 07:35:23 przez ladna1112 
+1
spoko film polecam ...
Dodany dnia 2018-10-30 05:01:52 przez jarecky70 
+2
Trzeba czekać. Wersja dla desperatów.
Dodany dnia 2018-10-30 02:16:23 przez CIĄG TEN DRĄG 
  1  2  3    
8.5
195 Głosów
58

Proponowane Filmy