W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Teraz albo nigdy - HD

Second Act

Opis filmu
Maya jest świetna w swojej pracy, lecz choć od lat zabiega o awans, zawsze jej wymarzone stanowisko dostaje jakiś łysiejący facio z brzuchem. Powód? Dziewczyna ma łeb jak sklep, ale brak jej odpowiedniego wykształcenia. Pewnego dnia jednak zostaje zaproszona na rozmowę w sprawie pracy do wielkiego lśniącego biurowca. I nagle wszystkie marzenia się spełniają: dostaje kierownicze stanowisko, pokaźną pensję i wstęp do wielkiego świata. Jak to możliwe? Ktoś życzliwy, bez jej wiedzy, zmodyfikował w sieci jej CV – tworząc jej zupełnie nową, ekskluzywną przeszłość: prestiżowa uczelnia, światowe kontakty i branżowe sukcesy. Maya podejmuje tę grę i pewnym krokiem wkracza na sam szczyt. Dla firmy będzie to prawdziwe trzęsienie ziemi, bo dziewczyna nie owija w bawełnę, a wielkopańskie maniery są jej obce jak język mandaryński. Wkrótce jednak przeszłość się o Mayę upomni i to w najmniej spodziewany sposób. Będzie musiała zawalczyć nie tylko o swoją karierę, ale przede wszystkim, o tych których kocha.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+4
Cos nowego i niepowtarzalnego. przyjemnie sie oglada. polecam :)
Dodany dnia 2019-08-14 22:37:22 przez VanM92
 

Pozostałe komentarze

0
jak dla mnie polecany do obejrzenia!!
Dodany dnia 2022-02-26 10:33:06 przez malkra
 
0
Fajna i przyjemna komedia. Dobrze dobrani aktorzy. Komedia godna polecenia.
Dodany dnia 2021-08-03 21:14:27 przez lillka1987
 
0
Fajna komedia jak to matka znajduje przypadkowo swoja dorosła córkę co za młodości ją porzuciła taka romantyczna komedia.
Dodany dnia 2021-02-20 14:54:55 przez Jacek3105
 
0
Dla mnie dobry film a opinie innych mnie nie interesują
Dodany dnia 2020-12-19 16:22:06 przez jarecky70
 
0
Bardzo lubię filmy z Jennifer Lopez i tym razem się nie zawiodłam.Polecam !!!!!!
Dodany dnia 2020-06-08 20:00:15 przez rehoza46
 
+1
@adamkajzer1 aby pobrać film na kompa to należy zainstalować wtyczkę to umożliwiającą - każda przeglądarka daje nam taką możliwość, niestety jakość tych wtyczek jest marna i bardziej niż marna - pobierają wolno i często zdarza się, że nie pobierają całego pliku, ze swej strony mogę polecić Firefoksa i wtyczkę Video DownloadHelper i zainstalować dodatkową aplikację (pyta się podczas instalacji) ta dodatkowa apką wymusza pobranie filmu poza przeglądarką i takie pobieranie jest zdecydowanie stabilniejsze.Często korzystam z Internet Download Manager - bardzo dobry soft ale niestety nie nadąża za nowymi przeglądarkami ja go używam ze starą przeglądarką Internet explorer - szkoda, że ten sofcik nie nadąża z aktualizacjami, bo jest niezwykle skuteczny (inwazayjny) wymusza ściągnięcie video z każdego żródła nawet płatnych stron premium. - chaa trochę długo wyszło no ale cóż - pozdro
Dodany dnia 2020-05-11 05:46:02 przez trzyglow
 
0
dosyć fajnie nie oglądało ten film...taki lekki, polecam:)
Dodany dnia 2020-04-26 23:04:07 przez farmaceutka10
 
0
Jak pobrać ten film na kompa??
Dodany dnia 2020-03-23 12:04:06 przez adamkajzer1
 
0
Jak na komedię to trochę słabo wypadł, nie było z czego się śmiać. Ale poza tym można obejrzeć z nudów
Dodany dnia 2020-01-19 18:47:53 przez kamila0
 
-1
Taki sam jakich wiele nakręciła Jennifer,słaby .
Dodany dnia 2019-12-29 10:51:49 przez buba2013
 
0
Bardzo sympatyczny i ciepły film, choć trochę naciągany. Miło się ogląda jeśli uznamy że jest to współczesna bajka i nie będziemy się czepiać realizmu fabuły. Ale mocne 7/10
Dodany dnia 2019-11-24 23:05:09 przez Mortimer
 
+1
Bardzo fajny ciepły film na chłodne wieczory
Dodany dnia 2019-10-20 12:40:49 przez Pixunia27
 
+4
Cos nowego i niepowtarzalnego. przyjemnie sie oglada. polecam :)
Dodany dnia 2019-08-14 22:37:22 przez VanM92
 
0
ciekawe jak by pani Lopez wypadła w roli wampirzycy:D film spoko
Dodany dnia 2019-06-20 13:16:30 przez adrianopool
 
-1
bardzo dobry film. Uwielbiam filmy z Jennifer, polecam
Dodany dnia 2019-04-29 08:45:44 przez velka765
 
-1
Fajny Film bardzo mi podobał
Dodany dnia 2019-04-27 19:43:35 przez joanna31
 
0
Niezły film, warto obejrzeć ;)
Dodany dnia 2019-04-19 23:11:30 przez Gerhard1982
 
+1
Film super, były momenty śmiechu jak i płaczu. Polecam, mocne 9/10.
Dodany dnia 2019-04-18 22:59:12 przez 26032004fs
 
0
Polecam , bardzo fajny :)
Dodany dnia 2019-04-12 22:59:13 przez lillka1987
 
0
Film dla całej rodziny, polecam na weekend.
Dodany dnia 2019-04-11 14:59:04 przez hakan
 
0
lekka komedia, super na relaks przed tv
Dodany dnia 2019-04-10 14:15:22 przez Mayam
 
0
dobry film polecam 8/10 .
Dodany dnia 2019-04-08 19:25:23 przez jacek197518
 
0
fajna lekka komedia pozytywan POLECAM 8/10
Dodany dnia 2019-04-08 17:58:55 przez KinoMan2017
 
0
Bardzo fajny film .Polecam ,super mocna 9 !!
Dodany dnia 2019-04-08 01:10:07 przez michalok
 
-1
Ani matura ani ukończone studia nie kwestionują naszej wiedzy :) Cudowny film 9/10
Dodany dnia 2019-04-07 22:14:38 przez SchiroKun
 

1  2    
8.4
192 Głosów
76

Proponowane Filmy