W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Spider-Man Uniwersum - HD

Spider-Man: Into the Spider-Verse

Opis filmu
Miles Morales jest nastolatkiem, który odkrywa w sobie moce podobne do tych, jakimi posługuje się Spider-Man, podobnie zresztą jak on, jest superbohaterem; nazywany jest często Ultimate Spider-Man, działa w uniwersum zwanym Ziemia-1610. Jest nadzwyczajnie silny, potrafi wdrapywać się po ścianach, ma pajęczy zmysł i umiejętność paraliżowania wroga.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+10
To jest najlepszy film ze Spider-Manem! Na prawdę polecam obejrzeć 10/10!
Dodany dnia 2019-02-21 21:36:33 przez Fiiile 
+7
Naprawdę fajna bajka zrobiona w komiksowym stylu polecam Pozdro :) pozdro :)
Dodany dnia 2019-02-28 18:41:56 przez tajfun87 
+4
Świetna animacja, nie bez powodu dostała oskara. Fajnie przedstawiona historia tego komiksu, wciągająca fabuła- jak dla mnie mocne 8/10, liczę na kontynuacje.
Dodany dnia 2019-03-03 00:01:07 przez Woron89 
+4
Najlepszy film o SM ever. Nie słuchać Januszy tylko oglądać !
Dodany dnia 2019-02-23 21:49:20 przez Bloodyfox 
+3
Tylko ktoś z Marvela mógł wpaść na tak ciekawy pomysł jakim jest ta historyjka o SPIDER MANIE Stan Lee może być dumny!!! 10/10
Dodany dnia 2019-03-17 23:18:27 przez sowikX 

Pozostałe komentarze

0
animacja rewelacja polecam
Dodany dnia 2020-06-06 21:30:55 przez omen1975 
+1
Suber ststy musoł to ograncac maja acena to 10/10 suber
Dodany dnia 2020-04-20 22:20:19 przez [email protected] 
+1
bardzo dobra animacje polecam 10/10
Dodany dnia 2020-01-06 10:11:04 przez KinoMan2017 
+3
Nasprawdę mi się podobał, pomimo ze nie jestem fanką Spider-mena.
Dodany dnia 2019-05-27 20:02:36 przez iwaan 
+2
10/10 najlepszy film ze spider manem. I ten kozak motyw ze zderzaczem atomów jak w Cern
Dodany dnia 2019-05-23 21:20:22 przez kuncol 
-1
Zajebisty film z zajebistą fabułą. Nie podobał mi się jedynie ten dubbing Petera Parkera.
Dodany dnia 2019-04-04 11:58:10 przez SpaceHero 
+2
Film typu komiks , animacja bardzo dobra. Fajna zabawa .....
Dodany dnia 2019-04-04 06:51:26 przez jamnik99 
+3
Tylko ktoś z Marvela mógł wpaść na tak ciekawy pomysł jakim jest ta historyjka o SPIDER MANIE Stan Lee może być dumny!!! 10/10
Dodany dnia 2019-03-17 23:18:27 przez sowikX 
+1
Fajna bajka ,fajna animacja i muzyka ale to tylko bajka nie tam jakas rewelacja i napewno nie wyjatkowa.Jak dla mnie przereklamowana chwilami nudna . .Napewno super kino dla dzieciakow !!
Dodany dnia 2019-03-04 03:47:51 przez michalok 
+4
Świetna animacja, nie bez powodu dostała oskara. Fajnie przedstawiona historia tego komiksu, wciągająca fabuła- jak dla mnie mocne 8/10, liczę na kontynuacje.
Dodany dnia 2019-03-03 00:01:07 przez Woron89 
-1
fajna bajka mocne 7/10 jednak klimaty nie dlamnie, naprawdę dobre zakończenie i ogólnie nie najgorzej.
Dodany dnia 2019-03-02 23:12:37 przez julamulana102 
+1
Pierwszy raz z wieloma Spider-menami spotkałam się z bajce Mega Spider-Man. Wtedy najbardziej ze wszystkich oprócz tego głównego Spider-Mana spodobał mi się Peter Porker
Dodany dnia 2019-03-02 20:54:17 przez LunaSol 
+2
film fajny, rodzince sie podobalo, polecam
Dodany dnia 2019-03-02 20:05:42 przez malva 
+1
Czarny Spider-Man ? Nic dodać nic ująć ;D
Dodany dnia 2019-03-02 17:10:09 przez nowyou 
-1
Szału nie ma ale jak na familijny to całkiem wporzo.
Dodany dnia 2019-03-02 07:16:55 przez adriankasem 
-6
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2019-03-01 12:51:59 przez lputkows 
-5
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2019-03-01 12:15:11 przez lputkows 
-5
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2019-02-28 21:09:56 przez lputkows 
+7
Naprawdę fajna bajka zrobiona w komiksowym stylu polecam Pozdro :) pozdro :)
Dodany dnia 2019-02-28 18:41:56 przez tajfun87 
-6
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2019-02-28 17:57:06 przez lputkows 
-2
film taki sobie myślałam że będzie lepszy
Dodany dnia 2019-02-27 12:01:24 przez kinia8100 
0
Czy tylko ja mam wrażenie jakby gubiło klatki i obraz nie jest w pełni płynny? W trailerze też tak było i średni mi odpowiada taki motyw -_-
Dodany dnia 2019-02-27 09:25:09 przez Mksiak 
+2
Film warty obejrzenia... Polecam :D
Dodany dnia 2019-02-26 22:04:19 przez artek99888 
+1
bajka do tego spider-man jest czarny XD nie polecam
Dodany dnia 2019-02-26 13:31:12 przez Mokatte 
+1
Fajny film 9/10 polecam dla całej rodziny :D
Dodany dnia 2019-02-25 19:50:10 przez Turekkk1090 
1  2    
8.4
113 Głosów
47

Proponowane Filmy