W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Samarytanin - HD

Samaritan

Opis filmu
Młody chłopiec dowiaduje się, że superbohater, o którym sądzono, że zaginął po epickiej bitwie dwadzieścia lat temu, może nadal żyć w pobliżu.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:
Jeśli nie chcesz czekać, Załóż darmowe konto lub Zaloguj się


Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+18
Dobry. Sylwek nadal w formie.
Dodany dnia 2022-08-26 11:53:43 przez chrust001
 
+13
Sylwek trzyma formę i jest na poziomie, mógłby śmiało zagrać w najnowszym predatorze w ciekawszym scenariuszu, a ten film dobrze się ogląda jest przyjemny ale taki trochę nie na poważnie, podzielam opinie ‚bassline9’ , a dla Sylwka zawsze 10
Dodany dnia 2022-08-27 02:32:04 przez Giant
 
+10
szok nie spodziewałem się tak dobrego kina akcji. normalny bohater żaden przebieraniec, no i te emocje do samego końca. fajnie ukazany wątek z antybohaterem super niespodzianka
Dodany dnia 2022-08-26 22:30:38 przez Kotpies13
 
+8
Fajny, bohater bez pelerynki i nie w rajtuzach. Cos nowego po zmiekczaniu mozgow seria Marvela.
Dodany dnia 2022-08-26 12:48:20 przez Verven
 
+6
Dobry film wreszcie nic z Marvela i w durnym lateksie bo to już masakra.... Sylwester wymiata i 3ma formę Polecam
Dodany dnia 2022-08-26 22:18:15 przez Didek86
 

Pozostałe komentarze

-1
film calkiem dobry. Mogli zrobic troche wersje bardziej dla doroslych ale oglada sie dobrze. Stallone robi robote mimo tego ze na karku 76 lat :)
Dodany dnia 2022-09-03 12:51:15 przez karo2805
 
0
Dobre kino z Sylwestrem Stallone,co to bedzie jak stara ekipa sie wypali.
Dodany dnia 2022-09-02 21:56:17 przez Driwer1981
 
0
Taki "Niezniszczalny" w lżejszej formie 5/10
Dodany dnia 2022-09-02 14:48:37 przez scierniczek
 
0
Kino Akcji. Dobry film
Dodany dnia 2022-09-02 14:22:58 przez Budapeszt
 
-1
Jestem na TAK , dobry film , ciekawa obsada , brawo Sylwek.
Dodany dnia 2022-09-01 20:08:48 przez Kici77
 
-1
dobry film, troszku familijny. już ze starych wyjadaczy to tylko Sylwek i Statham grają na poziomie :-)
Dodany dnia 2022-08-31 21:08:39 przez szamocik22
 
-1
Można zalukać jak na starych aktorów Sylwek daje rade
Dodany dnia 2022-08-31 20:49:37 przez Mkgutek
 
-1
Bardzo fajny film inny od tych wszystkich ktòre znamy z Sylwkiem
Dodany dnia 2022-08-31 19:59:38 przez Puzon80
 
-1
Totalna padak. Klisza na kliszy nic ciekawego to już było 500 razy. Wydmuszka
Dodany dnia 2022-08-31 09:49:28 przez Tie102
 
-1
Swietny film polecam.
Dodany dnia 2022-08-30 21:05:58 przez viopio
 
+1
Fajny do obejrzenia z dziećmi w domowym zaciszu, polecam
Dodany dnia 2022-08-30 14:05:32 przez MarekNowak112
 
-1
Fajny, dobrze się ogląda.Stallone jeszcze daje rade.
Dodany dnia 2022-08-30 11:14:19 przez mlody76
 
-1
Fajnie sie ogladało .polecam
Dodany dnia 2022-08-30 08:53:49 przez Dwunastypl
 
+2
6/10 więcej nie dam, nie wiem skąd takie wysokie noty ?
Dodany dnia 2022-08-30 06:55:14 przez moncech
 
-1
Mega pozytyw 10/10
Dodany dnia 2022-08-29 21:49:24 przez djmarus
 
-3
od poczatku pandemii jak widac, nasze standardy mocno sie obnizyły i teraz taki film jak ten nazywamy ,,fajnym filmem,, trudno... jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma. Ale pisanie ze film zasluguje na 9 lub 10 punktów to *urewska przesada. 7 to adekwatna ocena a przez tego malego kurwia, ktory gra ze Stallone to bym dal max 6
Dodany dnia 2022-08-29 02:39:21 przez Kitoslaw2
 
0
tragedija jakich malo
Dodany dnia 2022-08-29 02:39:02 przez joanna930
 
0
Calkiem spoko jak na siwiejacego sie Stallone, nielzy film
Dodany dnia 2022-08-28 23:01:03 przez BasiaD
 
0
Świetny film . Dobre kino akcji
Dodany dnia 2022-08-28 22:38:04 przez Mietek1234
 
0
Tnie sie badziewie
Dodany dnia 2022-08-28 22:34:33 przez marwisia
 
0
Spoko film, ciekawa obsada pierwszoplanowa. Dla dorosłych i dla młodzieży polecam.
Dodany dnia 2022-08-28 21:31:54 przez hakan
 
+1
Spasowałam po 15 minutach. Dla dzieciaków.
Dodany dnia 2022-08-28 21:05:57 przez babinieckrakowski
 
+1
nawe spoko choć nie wiem skąd 8
Dodany dnia 2022-08-28 18:48:09 przez kozusiek
 
+1
Dobry film sensacyjny. Mocne 8/10. Scenariusz ma wiele luk i przekłamań ale w dobie filmów poprawnopolitycznych film sensacyjny z właściwą ilością wybuchów ,tanich zwrotów akcji i czystej przemocy bardzo miło się ogląda wracając pamięcią do hitów z Charlsem Bronsonem. Scenariusz 7/10. Dialogi 9/10. Gra aktorska 9/10 . Efekty i oprawa dźwiękowa 8/10. Dodatkowa nota za nostalgiczną podróż do czasów kina acji rodem z lat 80. Polecam
Dodany dnia 2022-08-28 17:14:34 przez drqmak1
 
-4
Matko jedyna co to za syf. Żal patrzeć jak taka gwiazda występuje w takich tandetnych filmach
Dodany dnia 2022-08-28 12:58:42 przez davexyz
 

  1  2  3    
7.8
337 Głosów
98

Proponowane Filmy