W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Prawda czy wyzwanie - HD

Truth or Dare

Opis filmu
Uczestnicy gry "Prawda czy wyzwanie" muszą bezwzględnie wykonywać polecenia, lub są karani przez nieznaną "istotę".
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
Fajny filmik . Polecam, takie ala oszukać przeznaczenie
Dodany dnia 2020-05-03 21:59:45 przez karootik 
0
kiurwa o choj tu chodzi wykupilem premium i mi co 10 minut sie zacina film jak to zgłośić do twórców strony czy jak jakaś infolinia jest żeby ich zjebac?
Dodany dnia 2019-12-29 21:43:33 przez michal8_1988 
0
Thiller. Trzyma w napięciu. Może być
Dodany dnia 2019-09-26 14:28:58 przez carin25 
0
początek nuda ale później się rozkręca 7/10
Dodany dnia 2019-07-22 20:15:02 przez julamulana102 
0
Mało horrorowy, ale wciągający, bo nie wiadomo do końca czym jeszcze nas zaskoczy... no w sumie nie nas, a te dzieciaki :) "Your choice - Truth or Dare?"
Dodany dnia 2019-04-19 22:43:19 przez CFrix 
+1
Film ciekawy polecam! Dziewczyna sie rozpłakała polecam pranki :)
Dodany dnia 2018-09-08 21:40:44 przez dawid654321 
+1
Swietny film. Moge z czystym sumieniem polecic.
Dodany dnia 2018-08-18 17:20:38 przez SchiroKun 
-1
Nie mam pojęcia co mam powiedzieć na ten temat, rozumiem wszystko, przeżyć i tak dalej. Ale ona po prostu pokazała jaka samolubna jest, najpierw niby taka dobra a tu proszę teraz gra nie będzie miała końca :O
Dodany dnia 2018-08-15 19:07:43 przez Kiniska 
+1
Dla mnie film całkiem spoczko :) Dla gimbazy za mało krwi :P Polecam ludziom 30+
Dodany dnia 2018-08-15 12:34:38 przez asus1981 
0
10/10. I recommend :DDDD
Dodany dnia 2018-07-19 15:42:18 przez omi580 
0
myślałem ze ten badziewie o opętanym internecie to szczyt , ale to go przebiło . a zakończenie to już klasa sama dla siebie :D
Dodany dnia 2018-07-16 20:48:57 przez ChancesAre 
0
Dobry, ale jest to niezbyt mocny thriller, a nie horror!
Dodany dnia 2018-07-14 21:24:23 przez przemek76 
-1
Co za gniot ¡!!!!!!!!!!!!!!!
Dodany dnia 2018-07-14 20:15:25 przez kepi1985 
0
Ciekawy i wart polecenia :)
Dodany dnia 2018-07-14 17:55:32 przez raczyca68 
0
Słabizna Szkoda czasu
Dodany dnia 2018-07-14 15:09:27 przez luoker 
-1
Taki sobie.... właściwie nie wiem co napisać. Za długi no i ten koniec mocno naciągany...musisz obejrzeć żeby mieć własne zdanie.
Dodany dnia 2018-07-13 09:39:04 przez buba2013 
0
Mój komentarz...taki sobie - nie oceniam.Zobaczcie sami..
Dodany dnia 2018-07-12 18:21:54 przez albania1 
0
Bardzo dobry film polecam ......
Dodany dnia 2018-07-12 17:08:27 przez pitek01 
+1
Film fajny , 10/10 . polecam
Dodany dnia 2018-07-12 12:38:08 przez Skittless 
0
Lektor IVO: clipwatching.com/embed-tc3i0sesorya.html Napisy PL: clipwatching.com/embed-nguerwrpbd5z.html
Dodany dnia 2018-07-11 17:07:03 przez certina. 
0
Nie wiem czemu (może miałam nastrój na takie filmy), ale oglądało mi się nawet dobrze :) Dałabym nawet 7/10, ale końcówka nie trzyma się ładu, ani składu....a tak to tylko 5,5/10 (czyli i tak nieźle, bo jednak surowo oceniam filmy). Jak ktoś ma trochę czasu na zbyciu, może obejrzeć.
Dodany dnia 2018-07-11 14:07:37 przez MissVeronique 
-1
dla mnie film jest spoko jedynie końcówka jest głupia...juz mają sie wyzbyc klątwy i on zamiast prawdy wybiera wyzwanie no zje.... to ze szok.
Dodany dnia 2018-07-11 10:16:16 przez oska21 
0
film dość fajny chociaż zrobiony po taniości moja ocena 5/10
Dodany dnia 2018-07-10 22:15:37 przez pawel2020 
0
fajny film i pomysl, cos nowego, polecam
Dodany dnia 2018-07-10 19:05:04 przez Lord007 
0
można obejrzeć ale szału nie ma == fajnie się kończy ;p
Dodany dnia 2018-07-10 18:59:38 przez Aleksandra288 
1  2    
7.4
138 Głosów
18

Proponowane Filmy