W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Porwany HD

Kidnap

Opis filmu
Dla Kate McCoy jej 4-letni synek Josh jest spełnieniem wszystkich marzeń i miłością życia. Gdy pewnego dnia, na oczach Kate zamaskowani sprawcy uprowadzają chłopca, zdesperowana kobieta zgłasza porwanie policji. W biurze szeryfa każą jej czekać i pokazują tablicę pełną ogłoszeń o zaginionych dzieciach. Szybko orientuje się, że na policję nie ma co liczyć. Bez chwili namysłu rusza w samotny pościg za porywaczem. Nie cofnie się przed niczym, by uratować synka. Nikt nie jest bardziej niebezpieczny niż matka broniąca dziecka.
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
ten z rodzaju tych co sie mowi: w sam raz na raz
Dodany dnia 2019-12-01 22:48:17 przez caly ja 
0
Film dobry można zobaczyć...
Dodany dnia 2019-11-21 14:10:49 przez jamnik99 
0
moze, zeby zagral to ktos inny byloby dobre, bo Halle Berry calkiem tu nie pasuje, nawet nie bede tego ocenial
Dodany dnia 2019-11-20 08:58:25 przez sam nie wiem kto 
-1
Determinacja matki porwanego syna to jest ogromna siła moc nie będę więcej tutaj nic pisała Musicie zobaczyć ten film.
Dodany dnia 2018-11-16 10:05:13 przez Budapeszt 
0
Film świetny, rewelacyjny, 10/10. Trzyma w napięciu. Zresztą jak wszystkie filmy z Halle Berry. Zdecydowanie polecam :)
Dodany dnia 2018-07-09 00:14:06 przez Refined1 
0
Rewelacyjny film , polecam wszystkim 10/10
Dodany dnia 2018-05-13 09:25:19 przez dorotarg 
0
Niby fajny, ale taki typowo amerykanski czyli duzo akcji i sporo absurdalnych sytuacji,ale można zalukać.
Dodany dnia 2017-12-09 23:13:23 przez tanato 
0
Film bardzo dobry:) Waleczna mamusia --oooo-jeeeee:)
Dodany dnia 2017-10-11 16:25:07 przez SheeLu 
0
bardzo dobry film,polecam
Dodany dnia 2017-10-03 20:42:03 przez ewasta66 
0
Bardzo dobry film, polecam
Dodany dnia 2017-09-04 18:24:54 przez Lider59 
0
Dobry Film !..........................
Dodany dnia 2017-09-03 20:24:32 przez pener200 
0
Super film warto zalukać
Dodany dnia 2017-09-01 22:22:55 przez pablisso100 
0
bardzo dobry film - Polecam
Dodany dnia 2017-08-26 22:18:10 przez yoshida92 
0
super film polecam trzyma w napięciu
Dodany dnia 2017-08-19 16:33:59 przez agnes1982 
0
nawet dobry fajnie sie oglada
Dodany dnia 2017-08-09 08:13:45 przez ezg 
0
super film bardzo polecam
Dodany dnia 2017-08-06 08:14:25 przez arekczyz8 
0
Super film, pokazuje co potrafi zdesperowana matka.
Dodany dnia 2017-08-04 23:43:16 przez beti16 
0
Fajny film z początku trochę za dużo tej jazdy samochodem.
Dodany dnia 2017-07-23 01:02:01 przez Nur2017 
0
wciągający bardzo kobieta kierowała się dobrom taktykom nie spuszczając ich z oka jednak nie umiała trzymać noża i nie potrzebnie zostawiła tom strzelbe niejedna na jej miejscu pewnie by załamała ręce i szląchała by siedząc i nic nie robiąc film ma zbyt niskie notowania jak na to jaki jest zajebisty w swojej dynamice
Dodany dnia 2017-07-15 18:25:45 przez sportingbartek 
0
reloand? ile ty masz lat? jestes kritykiem filomowym?- dla ciebie to jest dno.przesada.zal mi takich osob jak ty!!! ktorzy nie doznali prawdziwej matczynej milosci- ubolewam nad wami
Dodany dnia 2017-07-13 21:52:51 przez BOZ4 
0
Fabuła dobra ale takiego farta co ta kobieta miała to już bardziej podchodzi pod fantazje
Dodany dnia 2017-07-12 20:33:04 przez Marcin201282 
0
Słabizna tyle nonsensu w żadnym filmie nie widziałem 4/10
Dodany dnia 2017-07-12 15:10:47 przez reload 
0
Szmira totalna - przypomina kiepski film z lat 90-tych
Dodany dnia 2017-07-11 00:43:44 przez drakar3 
0
film dla kobiet !!! żona oglądała z przejęciem do końca Ja odpadłem po 20 minutach !!!!!!
Dodany dnia 2017-07-10 22:21:41 przez dejtaspokoj 
0
Jak dla nie rewelacyny. Trzyma w napieciu 9-10 jak ktos lub film the call to podobny polecam
Dodany dnia 2017-07-10 14:21:51 przez adamNML 
1  2    
7.6
114 Głosów
34

Proponowane Filmy