W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Nie wszyscy święci - HD

There Are No Saints

Opis filmu
Zabójca po opuszczeniu więzienia postanawia odciąć się od swojej kryminalnej przeszłości. Gdy jednak jego syn zostaje porwany, ponownie wstępuje na ścieżkę przemocy, aby go uratować.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:
Jeśli nie chcesz czekać, Załóż darmowe konto lub Zaloguj się


Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+10
Nawet niczego sobie film.
Dodany dnia 2022-06-02 16:39:26 przez Rysiek A
 
+9
Film naprawdę spoko, można obejrzeć.
Dodany dnia 2022-06-02 21:14:26 przez brzydak85
 
+5
Dobry filmem.śmiało daje 8/10.warto obejrzeć
Dodany dnia 2022-06-03 21:22:05 przez kapitan planeta
 

Pozostałe komentarze

0
Rewelka, dobra akcja, gra aktorska na znakomitym poziomie, swietny film na dobre zakonczenie wieczoru. Polecam w 100%. Smialo ogladac!!!
Dodany dnia 2022-08-14 12:18:20 przez krzysiekpomykala
 
0
Oceniłam na 5, ale to i tak za dużo.
Dodany dnia 2022-07-18 11:54:33 przez czarnalulu
 
0
Kawał dobrego kina mocne 7
Dodany dnia 2022-07-02 19:15:22 przez 506684099
 
0
normalnie rambo 17, ale polecam
Dodany dnia 2022-06-20 19:21:57 przez kozusiek
 
-1
Film mocno średni, owszem, można obejrzeć ale ocena powyżej 7 przesadzona. Fabuła nad wyraz banalna i żeby nie trzy znane twarze...
Dodany dnia 2022-06-17 22:48:18 przez monter75
 
+2
całkiem spoko ,fajny klimat ;d
Dodany dnia 2022-06-14 15:23:48 przez kamila0
 
-1
Tez mi linki nie działają a userload gdzie ktos polecal to najgorsza ze stron tyle reklam ze sie nieda tego badziewa wl.
Dodany dnia 2022-06-12 15:56:14 przez Pawel89ek
 
-2
napiszę tak , absurd goni absurd w tym o to filmie , szczera wypowiedź kinomana .
Dodany dnia 2022-06-09 19:55:40 przez h2so4
 
0
ciekawa obsada i film ogolnie tez calkiem niezly
Dodany dnia 2022-06-08 13:14:37 przez aleksandrow
 
0
@munx na userload dziala i jest nawet, nawet
Dodany dnia 2022-06-06 15:57:14 przez ŚWIERZAK
 
0
Kolejny film, gdzie żaden link nie działa. Może ktoś coś z tym zrobi?...
Dodany dnia 2022-06-04 12:47:53 przez munx
 
+5
Dobry filmem.śmiało daje 8/10.warto obejrzeć
Dodany dnia 2022-06-03 21:22:05 przez kapitan planeta
 
+2
jak na to co ostatnio wychodzi to ten jest całkiem znośny, 6 pkt
Dodany dnia 2022-06-03 17:08:14 przez kofi_annan
 
+2
Dobry mocny film jeśli ktoś lubi przemoc, tortury i podłych ludzi bez sumienia.
Dodany dnia 2022-06-02 21:30:41 przez jolkakolka
 
+9
Film naprawdę spoko, można obejrzeć.
Dodany dnia 2022-06-02 21:14:26 przez brzydak85
 
-2
Momentami niczego sobie...
Dodany dnia 2022-06-02 19:55:56 przez rastek
 
+10
Nawet niczego sobie film.
Dodany dnia 2022-06-02 16:39:26 przez Rysiek A
 

7.2
110 Głosów
30

Proponowane Filmy