W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Mroczne miejsce - HD

Steel Country

Opis filmu
Donald Devlin (Andrew Scott) jest ponurym mężczyzną, który mieszka w niewielkim Harburgh w Pensylwanii. Pracuje w zakładzie oczyszczania miasta jaki kierowca ciężarówki i cierpi na syndrom Aspergera. Na jego barkach spoczywa również wychowywanie córeczki Wendy (Christa Beth Campbell) - Donald robi wszystko, co w jego mocy, by zapewnić jej godne życie. Pewnego dnia rutyna zostaje przerwana, kiedy w miasteczku dochodzi do tajemniczego zaginięcia młodego Tylera Zeiglera (Nolan Cook). Donald czuje się w obowiązku zbadać tę sprawę. Kieruje nim przekonanie, że chłopcu przydarzyło się coś potworneg.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+11
Bardzo ciekawa i niestandardowa kreacja głównego bohatera, zagrana fenomenalnie przez Andrew Scott'a. Film doskonale ukazuje do jakiej tragedii może doprowadzić milczenie
Dodany dnia 2019-04-29 22:55:09 przez Korpok
 
+3
Dobry film , dobra gra aktorska , film nie dla dzieci typu malpax , troche sie ciagnie na poczatku wrecz moze usypiac ale powoli sie rozkreca i bardziej wciaga , dobrze sie ogladalo , porusza wazny temat , przymykanie oczu to tez zlo , niewazne czyje dziecko , kazde jest swiete i ma byc nietykalne , a my dorosli powinismy tego strzec i juz
Dodany dnia 2019-05-24 04:07:10 przez krystiano22
 

Pozostałe komentarze

0
Bardzo dobry film. Świetna gra i dobra obsada. Chyba jedyne możliwe i słuszne zakończenie jakie widziałem w filmach.
Dodany dnia 2022-04-23 20:39:15 przez Soie24
 
0
Ciekawy zarazem troszke nudny ale i tak 10
Dodany dnia 2022-04-19 22:34:08 przez siwus1908
 
0
warty poswiecenia czasu nie znadziesz tu wartkiej akcji ale film ok
Dodany dnia 2022-04-14 20:10:45 przez dodinas
 
0
Brakuje takich filmów. Tragedia człowieka, który walczy o coś, co inni już spisali na straty. Milczenie zawsze niszczy.
Dodany dnia 2022-04-05 15:18:09 przez Didriksolli
 
0
Trochę ciężki ten film ale naprawdę ciekawy trzymający w napięciu do końca. Polecam można śmiało obejrzeć.!!!
Dodany dnia 2020-12-14 00:46:04 przez moczkocezary
 
0
Bardzo dobre kino,polecam
Dodany dnia 2020-09-04 22:11:04 przez Nulasiek
 
0
dobre kino, poczatek rzeczywiscie slaby, wrecz zniecheca, ale potem to juz sie oderwac nie mozna
Dodany dnia 2020-01-10 11:18:57 przez mala kobietka
 
0
Mocne 9/10. Bardzo wartościowy, wciągający, trzymający w napięciu , mimo powolnej akcji.
Dodany dnia 2019-07-28 14:55:38 przez jogirex
 
0
No cóż jak dla mnie bardzo przeciętny , film, nudny, melancholijny, w zasadzie nie ma co się rozpisywać. Daję 5/10, nie rozumiem tych wysokich ocen.
Dodany dnia 2019-07-20 21:06:19 przez anka2607
 
+2
Moim zdaniem film bardzo dobry, temat przykry i nadal często spotykany. Tragivczne i nie wyobrażalne zachowanie matki. Doskonała gra aktorska Andrew Scott-a.Film przeznaczony dla widza dorosłego te osoby które tu piszą bzdurne komentarze o "nudzie itp" powinny poszukać komiksów i strzelanek. Dla mnie film wart 9/10
Dodany dnia 2019-06-20 22:43:23 przez jamnik99
 
+1
Ciekawy,inny wart obejrzenia ,brak akcji zupełnie mu nie ujmuje....
Dodany dnia 2019-05-29 18:50:58 przez buba2013
 
0
Ciekawy film warty obejrzenia. Daje do myślenia.Polecam wg mnie 8/10
Dodany dnia 2019-05-27 23:53:43 przez damianek198803
 
0
Ciężki, trochę pokręcony. Zgadzam się z komentarzami poniżej.
Dodany dnia 2019-05-26 17:19:46 przez Pami
 
+3
Dobry film , dobra gra aktorska , film nie dla dzieci typu malpax , troche sie ciagnie na poczatku wrecz moze usypiac ale powoli sie rozkreca i bardziej wciaga , dobrze sie ogladalo , porusza wazny temat , przymykanie oczu to tez zlo , niewazne czyje dziecko , kazde jest swiete i ma byc nietykalne , a my dorosli powinismy tego strzec i juz
Dodany dnia 2019-05-24 04:07:10 przez krystiano22
 
0
Film troszkę się ciągnie ale polecam warto obejrzeć
Dodany dnia 2019-05-17 22:08:59 przez Pixunia27
 
-6
Strasznie monotonny film, w połowie usnęłam :D
Dodany dnia 2019-05-12 07:45:14 przez janka.janiszewska1977
 
+1
ludzie z tą przypadłością nie mają cwaniactwa a tylko prawdę. Piekny, smutny film
Dodany dnia 2019-05-08 15:05:05 przez dana1976
 
-7
Co za kicha nie wiem czym tu sie tak zachwycacie tego sie ne da oglądać taka moja opinia
Dodany dnia 2019-05-06 20:40:06 przez malpax9
 
+1
Tytuł mi troszkę nie pasuje ale film ciekawy z dobrą grą aktorską i świetnym klimatem To jeszcze nie koniec bo będę o nim myślała :) Polecam.
Dodany dnia 2019-05-06 19:09:40 przez ratstaffa
 
+1
Dobry film. Wciagajacy od samego początku az po sam koniec 8/10
Dodany dnia 2019-05-05 17:25:13 przez Bobi
 
0
Warty obejrzenia, skłania do refleksji... Świetna gra głównego bohatera.
Dodany dnia 2019-05-05 09:01:54 przez aga2010aga
 
0
Film mocno pokręcony ale...? zobacz sam 7/10 !
Dodany dnia 2019-05-05 02:15:33 przez pendzel76
 
0
Mroczny Film, niezle zagrane przez głównego Bohatera ale smutna historia
Dodany dnia 2019-05-04 23:52:27 przez Lord007
 
0
Doskonałe aktorstwo. Film niesztampowy z gatunku tych bardziej wymagających od widza. Warto obejrzeć choć może wydawać się nudny.
Dodany dnia 2019-05-04 23:04:38 przez syper
 
0
bardzo fajny polecam ...szkoda tylko ze zakńczenie smutne
Dodany dnia 2019-05-04 16:04:49 przez DER MERBURG
 

1  2    
8.0
172 Głosów
51

Proponowane Filmy