W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Jaki ojciec, taka córka - HD

Like Father

Opis filmu
Porzucona przed ołtarzem wysoko postawiona pracoholiczka nie rezygnuje z karaibskiej podróży poślubnej, w którą wybiera się z dawno niewidzianym ojcem.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:
Jeśli nie chcesz czekać, Załóż darmowe konto lub Zaloguj się


Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
Lekka komedia można obejrzeć
Dodany dnia 2021-02-12 16:56:43 przez Monika25k
 
0
Warto obejrzeć, lekka komedia. Polecam bardzo
Dodany dnia 2020-08-25 15:29:15 przez krzemo777
 
0
ten film przedstawia jak wygląda życie polecam
Dodany dnia 2020-06-27 22:08:59 przez DARO1233444
 
0
to nie komedia ale idealny wyciskacz łez
Dodany dnia 2020-06-25 06:28:45 przez glogor
 
0
To nie jest komedia ale filmy bardzo zobaczyć bardzo fajne Dobrze się ogląda ciekawe historie
Dodany dnia 2020-04-18 09:13:09 przez krzemo777
 
0
Porządna komeda dla Yuppie, jak widać na załączonym obrazku istnieje jeszcze coś poza praaacą!. Polecam.
Dodany dnia 2019-11-27 16:09:40 przez tatillog
 
0
FAKTYCZNIE NIC ŚMIESZNEGO I BARDZO FILM SIĘ CIĄGNĄŁ TYLKO OJCIEC I CÓRKA NIC WIĘCEJ NUDA.
Dodany dnia 2019-10-22 19:29:03 przez Jacek3105
 
0
Taki tam przyjemny film na wieczór. Nic specjalnego. Ani aktorstwo, ani fabuła, ani muzyka, a i zdjęcia całkiem średnie. Ot, kolejny taki sam film. Taki sam jak wiele innych.
Dodany dnia 2019-01-15 23:46:52 przez creputu
 
0
Fajny film, ale komedią bym go nie nazwała.
Dodany dnia 2018-11-18 19:38:24 przez beti16
 
0
To na pewno nie jest komedia ale tez nie dramat bo dobrze sie konczy :) polecam 7/10
Dodany dnia 2018-09-12 00:07:10 przez maureen
 
0
no komedia to to nie jest, nie jest zły, ale to raczej obyczaj, ewentualnie komedia obyczajowa
Dodany dnia 2018-09-10 20:52:03 przez aninu
 
0
Komedia!!!! Ale się usmialem. Przeciez to był dramat. I to płyciutki.
Dodany dnia 2018-09-08 13:18:20 przez Marek Pawlowski
 
0
BARDZO PRZYJEMNY FILM NA NIEDZIELNE POPOLUDNIE JAK NETFLIX
Dodany dnia 2018-08-19 19:38:45 przez faris1986
 
0
Warto obejrzeć, lekka komedia. Polecam
Dodany dnia 2018-08-11 19:17:55 przez wiola1231
 
0
Bardzo fajna, lekka rozrywka !!!
Dodany dnia 2018-08-10 21:28:41 przez jagoda1515
 
0
bardzo ciekawy, mnie sie podobał
Dodany dnia 2018-08-06 20:20:34 przez dana1976
 
0
Kurczę; "fajna lekka komedia... lekka komedia.... film lekki", no to zważyłem i mi wyszło, że komedia naprawdę fajna, ale nie taka znowu lekka, raczej w granicach normy.
Dodany dnia 2018-08-06 20:14:33 przez czarr
 
0
Fajna, lekka komedia warta obejrzenia
Dodany dnia 2018-08-05 18:01:19 przez arkadiusz268
 
0
Według mnie naprawdę fajna lekka komedia Bez przesady i patosu Fajnie się ogląda
Dodany dnia 2018-08-05 17:58:14 przez raczyca68
 
0
film lekki, ale coś w sobie ma, taki na spokojny wieczór
Dodany dnia 2018-08-04 20:09:23 przez iwo88
 
0
Przyjemnie się oglądało, polecam jak najbardziej 10/10 ! ;)
Dodany dnia 2018-08-04 19:04:54 przez Skittless
 
0
Fajna komedyjka lekka łatwa i przyjemna ciekawe zakończenie .
Dodany dnia 2018-08-03 14:07:41 przez Budapeszt
 

7.6
60 Głosów
13

Proponowane Filmy