W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Futro z misia - HD

Opis filmu
Boss podhalańskiej mafii, o wiele mówiącej ksywie Nerwowy (Olaf Lubaszenko), jest wściekły. To akurat w jego przypadku normalne, bo facet z natury nie jest oazą spokoju, ale tym razem ma naprawdę dobry powód. Jego ludzie podczas brawurowej akcji ukradli z komisariatu w Tczewie 120 kilogramów ziołowej herbatki. Po cholerę gangsterom ziołowa herbatka? No właśnie. W policyjnym magazynie miała być marihuana, ale ktoś ubiegł zakopiańskich zakapiorów i zwiał z towarem. Całej sprawie bacznie przyglądają się agenci Dzik (Cezary Pazura) i Żubr (Artur Dziurman) z CBŚ, którzy podejrzewają przekręt na wojewódzką skalę. Tymczasem na Pomorzu ktoś handluje doskonałej jakości „trawką”…
Materiał usunięty.
W odpowiedzi na zgłoszenie: DMCA

Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+27
a ja tam sie troche posmialem i fajnie bylo zobaczyc tych wszystkich aktorow w jednym filmie, a o niektorych to juz czlowiek nawet zapomnial, bo nigdzie ich nie widac, wiec ogolnie jestem zadowolony
Dodany dnia 2020-03-20 23:10:31 przez grenlandia_team 
+25
Nie jest to poziom poprzednich komedii polskich. Dwa razy prochu się nie wymyśli. Aczkolwiek nie skreślajmy tego filmu. Jak dla mnie film przyzwoity i fajny i na pewno pozostanie w pamięci.
Dodany dnia 2020-03-21 14:12:48 przez hakan 
+24
Komedia ludzi z poczuciem humoru na poziomie wyższym niż żarty z pijalni piwa. Super dialogi, świetna gra aktorów, czekam na więcej. Teksty przejdą do klasyki.
Dodany dnia 2020-03-21 19:48:47 przez [email protected] 
+23
Calkiem spoko film dzwiek dziala.
Dodany dnia 2020-03-20 21:12:28 przez Endriu55 
+19
Ogląda się fajnie , śmieszne teksty mi się podobał . Wszyscy aktorzy w jednym miejscu i nareszcie nie mam Adamczyka , Wieniawy i innych celebrytów .6/10
Dodany dnia 2020-03-23 08:10:27 przez chili79 

Pozostałe komentarze

0
Ale się uśmiałam jeszcze tak nie śmiała bardzo ciekawa polska komedia
Dodany dnia 2020-04-02 18:11:55 przez joanna31 
0
tak kupiego filmu juz dawno nie ogladałem poraszka 2/10 dramat
Dodany dnia 2020-04-01 10:47:44 przez Malyy 
0
gniot gniot gnior ni to komedia ni to porno dak sztucznej gry niewidzialem dawno film z latexu a bo takiej obsadzie mysllem ze bedzie dobry, za tyle siana co wydali na taki gniot to naprade przecietny polak by wymyslil lepszy fil za milion zł
Dodany dnia 2020-04-01 01:49:22 przez siwerson333 
0
przyjemnie się ogląda ale dupy nie urywa. dla mnie 6/10
Dodany dnia 2020-03-30 22:38:39 przez marceliono 
0
nie moj klmat nie moglam dotrwac do konca jednak ardziej dla faetów moze byc
Dodany dnia 2020-03-30 21:09:51 przez dana1976 
0
Zbiór podstarzałych aktorzyn z polskich filmów w połączeniu z żenującym Sławomirem w ciuszkach misia z Krupówek nie jest gwarantem hitu, a jednak jest to komedia na poziomie średnim, jak na polskie komedie przystało.Najfajniejszy to był początek. Dialogi całkiem, całkiem. Dla mnie najśmieszniejsza była kwestia o panu Malinie ze Szczecina vel Świnoujścia i akcja z morwą białą. Dobre na wieczór.
Dodany dnia 2020-03-30 17:29:03 przez pilotti 
0
żadne filmy nie działają
Dodany dnia 2020-03-30 14:32:01 przez maciek290 
0
Najlepsi ahahaha dwóch debili mafiozów :D 9/10
Dodany dnia 2020-03-29 14:31:25 przez ciotkaelka 
0
zapalilem w polowie, mam 50 lat i sie usmialem po pachy
Dodany dnia 2020-03-28 20:53:28 przez uzo999 
0
Lekka komedia. Mozna obejrzecc
Dodany dnia 2020-03-28 20:23:35 przez Pixunia27 
0
Lepsze komedie się oglądało
Dodany dnia 2020-03-28 19:29:38 przez kondzioresos2000 
0
polska robi same marne komedie
Dodany dnia 2020-03-27 21:25:51 przez maciek290 
-1
Fajny film, mozna sie pośmiać, dobrze odegrane role. polecam. " jesteś u celu.....cwelu" hehehchce taka nawigacje
Dodany dnia 2020-03-27 21:11:11 przez lodelyk 
0
Jest OK ! Super obsada!
Dodany dnia 2020-03-26 20:05:39 przez paliojacek 
-4
czemu to gowono nie dziala
Dodany dnia 2020-03-26 18:15:01 przez awel997 
+3
Nie taki najgorszy. Bardzo dobra obsada aktorska
Dodany dnia 2020-03-26 16:37:18 przez carin25 
-3
totalne dno 1/10 tragedia
Dodany dnia 2020-03-26 13:42:56 przez radziu1234 
+3
Bardzo fajny film . Nawet śmieszny . Nie każdy potrafi docenić !
Dodany dnia 2020-03-26 12:29:26 przez waldek44844 
-7
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2020-03-25 21:13:08 przez uzo999 
+4
superrr fajna komedia
Dodany dnia 2020-03-25 18:29:02 przez bulba71 
-8
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2020-03-25 18:17:51 przez arkadiusz68 
-2
fajna lekka komedyjka można się oderwać od codzienności oglądasz i nie musisz myśleć rarytas
Dodany dnia 2020-03-25 17:21:20 przez arkadiusz68 
+6
Jak na Polską komedie to nawet dało się to obejrzeć!
Dodany dnia 2020-03-25 13:02:15 przez Eudydyka 
-2
Fajjni aktorzy ale film to już nie bardzo
Dodany dnia 2020-03-25 12:06:00 przez kondzioresos2000 
+7
film z gatunku współczesnych polskich komedii.Durny ,dziki ,dziwny,głupkowaty ale zabawny.Kilku fajnych aktorów i aktorek i...…..Pazura :( Ja nie ma nic innego to można obejrzeć .Są sceny,gdzie można się pośmiać . 6/10
Dodany dnia 2020-03-24 21:19:51 przez Romus1972 
1  2  3    
6.4
197 Głosów
36

Proponowane Filmy