W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Dziewczyny z Dubaju® - HD

Opis filmu
Młoda dziewczyna marząca o wielkim świecie zostaje damą do towarzystwa arabskich szejków. Wkrótce werbuje polskie miss, celebrytki, gwiazdy ekranu i modelki.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+55
Nasze aktorki wreszcie dostały role życia, zagrały siebie same... Araby też...
Dodany dnia 2022-03-25 11:29:48 przez Yrazec
 
+24
przereklamowany w cholere, jedyny plus to brak tu wieniawy, ogolnie slabizna
Dodany dnia 2022-03-25 11:30:44 przez videlo
 
+20
Beznadziejny film szkoda czasu!!I po uj te napisy koreańskie jak to polska produkcjaI najgorsze że tych napisów się nie da wyłączyć!!!
Dodany dnia 2022-03-25 08:43:19 przez Cinema79
 
+19
Jak dla mnie to bardzo sredniutko...zeby nie napisac ze gniot
Dodany dnia 2022-03-25 14:40:24 przez Bozena72
 
+16
Antychrystee...a ludzie "darli łacha" z 365 dni...jedynie Katarzyna Figura fajnie wypadła w roli Borysewiczowej. nie wiem jak komukolwiek nie szkoda kasy i czasu na nagrywanie czegoś takiego.
Dodany dnia 2022-03-25 23:07:41 przez HrabinaKatarzyna
 

Pozostałe komentarze

0
ha d*py niekere fajne ale to by bylo na tyle:)
Dodany dnia 2022-05-04 20:08:14 przez Didek86
 
0
Kurwa nie działa na VIP i wgl
Dodany dnia 2022-05-01 20:14:52 przez Predator999
 
+1
głupie Polskie obciągary.....
Dodany dnia 2022-04-30 00:37:21 przez Dudsi1995
 
+1
nie da się otworzyć filmu
Dodany dnia 2022-04-28 20:39:37 przez MONIKASIUP
 
+2
tak się kończą zabawy z brudasami, wszystkie Polki powinny się zastanowić zanim chociażby pomyślą o księciu z Dubaju
Dodany dnia 2022-04-23 18:58:47 przez remigiusz189
 
-1
Jakbym nie usnął w czasie filmu to i tak bym wyłączył. ????
Dodany dnia 2022-04-21 18:56:01 przez koszmara1
 
-1
Zmarnowany czas na ten film -1/10
Dodany dnia 2022-04-15 19:40:39 przez milosz666
 
+1
Proza zycia...Masz kase masz wszystko a granice moralnosci zacieraja sie wraz z rosnaca iloscia zer na koncie...
Dodany dnia 2022-04-14 01:18:49 przez Drasz85
 
-1
Film zablokowany. Wielka szkoda bo chciałam obejrzeć
Dodany dnia 2022-04-13 07:02:10 przez jess810
 
0
średniak i dużo ciałek, słabe 4
Dodany dnia 2022-04-10 16:35:12 przez kozusiek
 
0
Raczej Dziewczyny bez Dubaju bo jest go tam może z 7 min. Film przereklamowany. Doda zapewniała że ujawni on kulisy afery dubajskiej a nie dowiedziałam się więcej niż z Pudelka. Film był tylko delikatnie inspirowany a Dodzia tak się chwaliła że czytala akta spraw, rozmawiala z dziewczynami itd a film udowadnia że to kłamstwa dla reklamy szkoda bo dobry temat i film mógłby być hitem a tak zmarnowane 2,5 h
Dodany dnia 2022-04-10 12:05:01 przez Paul3000
 
0
Jak na tyle hejtu wylanego na ten film podszedłem do tematu jak pies do jeża A tu bardzo dobre kino już w czasie oglądania wysnułem takie same wnioski jak główna bohaterka w czasie przesłuchania na policji FILM BDB 9/10 te 365 dni i greye wytrzymałem 15min A tu do samego końca
Dodany dnia 2022-04-08 20:26:09 przez igorczak
 
0
wierze że tak to właśnie z arabami i tymi "biednymi" polkami jest i nie jest mi ich szkoda. ich cynizm i pęd za wszelką cenę za pieniądzem to coś co ten świat zniszczy moralnie. kobieta nie zawsze ale 98 procent to moralne dno
Dodany dnia 2022-04-08 13:49:01 przez kanoT1000
 
-1
nawet dobry 7/10, polecam
Dodany dnia 2022-04-07 14:39:28 przez dana1976
 
+3
beznadziejny film szkoda czasu. poziom fatalny typowy gniot dla ludzi pokroju dody
Dodany dnia 2022-04-07 13:32:49 przez Gustaw13
 
-2
Przebrnęłam, nie zasnęłam a to na plus. Daję 8
Dodany dnia 2022-04-06 22:44:24 przez raczyca68
 
+1
O dziwo dobrze się oglądało :) Nawet bez trailera, po okładce i tytule wiadomo było o czym będzie ta produkcja...więc te pękające z bólu dupy w komentarzach aż śmieszą ;')) Nie nastawiałam się na nic więcej, obejrzałam do końca, daje solidne 7/10. Film chyba jednak dla żeńskiej widowni... która może zrozumieć problem przedstawiony w filmie...Bo niestety panowie jedyny problem mają chyba z śniadymi aktorami i to oni przysłaniają im przekaz tej produkcji ;D
Dodany dnia 2022-04-06 10:55:03 przez lagerthabuldog
 
+1
Obejrzałam do końca, a w przypadku gniotów kończę po niedługim czasie. Więc chyba nie taki najgorszy, jak piszecie. 6/10
Dodany dnia 2022-04-06 02:18:58 przez babinieckrakowski
 
+1
Całkiem dobry film. W kategorii Polski Film Rozrywkowy 7/10 w skali filmweb.
Dodany dnia 2022-04-06 01:41:55 przez kucuser
 
-1
Film super nie spodziewalem sie ze bedzie taki dobry 10/10
Dodany dnia 2022-04-05 21:16:14 przez Puzon80
 
+2
Największym zaskoczeniem w tym bagnie było dla mnie to, że to nie jest film Patryka Vegety.
Dodany dnia 2022-04-05 12:35:57 przez gizas
 
0
Film utrzymany w klimacie...hmm..no właśnie, jakim? Troche tu komedi, troche dramatu, trochę sensacji, ale ciężko ostatecznie zakwalifikować do jednego. Kasia F ratuje całą tą produkcje. Gdyby nie ona i jej świetna rola, film byłby totalną porażką. Fabuła mocno naciągana, brak jasnego wątku, w zasadzie film o prostytucji dobrze płatnej i nic poza tym. Polecam bardziej film "Small World" z P.Adamczykiem aniżeli Dziewczyny z D.
Dodany dnia 2022-04-04 21:59:32 przez jarnotp
 
+1
to nie jest film mający być rozrywką do "spoko oglądania", tutaj jest problem! ; sam film to ekranizacja książki/reportażu P.Krysiaka, ale raczej słaba, bo zabrakło budżetu? a może bardziej aktorstwa? a może reżysera przez duże R po drugiej stronie kamery? być może gdyby zmienić te czynniki- wyszło by z tego jakieś "dzieło"? , a tak mamy po prostu filmidło, ale..... poruszające za to potężny problem! już nie chodzi o całą sexaferę z paserką "burdelamamą" w roli głównej - Panią B., ale o te dziewczyny, ; ... wiadomo- k...ą trzeba się urodzić i te które "chcą i lubią" - ich sprawa-ich sumienie, ale jednak dużo z nich- to o losie! słodkie, naiwne, często biedne z zapadłych wiosek ślicznotki, jakieś konkursowe misski i inne modelki, które w sprytny sposób wyłapywała Pani B z córką i zgadzały się, wabione "łatwo zarobioną kaską-wierząc naiwnie w pracę
Dodany dnia 2022-04-04 18:59:17 przez Alutka66
 
+1
K*rwy z Dubaju - w filmie pokazuje, że kurestwo stało się modom. Powinni zakazać tego filmu
Dodany dnia 2022-04-03 23:52:19 przez Daynar
 
-6
mozna zalukac sam korzystam czesto z urokow zycia.
Dodany dnia 2022-04-03 11:01:24 przez sebasiwy
 

1  2  3  4    
6.2
363 Głosów
88

Proponowane Filmy