W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Delirium - HD

Opis filmu
Tom spędził kilkanaście lat na zamkniętym leczeniu w zakładzie psychiatrycznym. Lekarze warunkowo pozwolili mu opuścić szpital i zamieszkać w rezydencji zmarłych rodziców, ograniczając opiekę do codziennego telefonicznego nadzoru. Ogromny, opustoszały dom początkowo budzi fascynację Toma i daje wiele możliwości cieszenia się odzyskaną wolnością. Jednak po pewnym czasie mężczyzna odkrywa, że w budynku dzieje się coś niepokojącego. Czy rzeczy, które widzi i których doświadcza mają miejsce naprawdę? A może to jedynie wytwory jego nie do końca zdrowego umysłu? A co, jeśli dom jest nawiedzony?
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:


Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+6
trzyma poziom od początku do końca ... napięcie jak w strunach do gitary... i szarpie oj szarpie ... a psychoza taka że sam nie wiesz czy to jeszcze fikcja czy już real... polecam
Dodany dnia 2018-09-09 15:49:18 przez bea80 

Pozostałe komentarze

0
Film godny polecenia. Trzyma w napięciu do końca .
Dodany dnia 2018-12-10 20:47:05 przez FlameOfDew 
0
BARDZO FAJNY ILM WARTO OBEJRZEC
Dodany dnia 2018-10-27 18:37:52 przez pekin aga 
0
Film raczej z gatunku horroru, rzeczywiście początek nudnawy i nie wiadomo o co chodzi czy to jawa czy sen,ale później dzieje się duuużo.Takie 7/10
Dodany dnia 2018-10-21 20:21:07 przez Maga73 
0
dobry ,fajnie zrobiony , trzyma w napięciu .6/10
Dodany dnia 2018-10-09 18:53:55 przez WIECHUSAR 
0
Bardzo super film, dawno takiego nie oglądałem z żoną to gorsze niż horror. Bardzo mocny i zadziwiający. Pozdrawiam Fan kina
Dodany dnia 2018-10-05 21:49:40 przez DawidziorSDP 
0
Dobre, porządne kino z gatunku psycho-thriller!!!
Dodany dnia 2018-10-02 20:51:06 przez przemek76 
+1
film dobry warto obejżeć
Dodany dnia 2018-10-02 12:10:10 przez woja730 
+1
Polecam,trzyma w napieciu.
Dodany dnia 2018-09-30 10:33:20 przez patiwo 
+2
Bardzo dobry trzymający w napięciu film :)
Dodany dnia 2018-09-27 18:02:11 przez asus1981 
+2
Na początku fabuła dosyć nudna, lecz z każdą chwilą zaczyna się rozkręcać. Całkiem niezły film.
Dodany dnia 2018-09-27 11:09:45 przez adzia523 
0
to naciskam play na waszą odpwiedzialność
Dodany dnia 2018-09-27 04:36:31 przez [email protected] 
0
Ok... tak na 7.......
Dodany dnia 2018-09-23 18:02:06 przez choongmoo5 
0
ujdzie, ale szalu nie ma ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dodany dnia 2018-09-23 14:41:31 przez tomus76 
-1
Obejrzalam, juz myslalam ze faktycznie dobre kino... Momentami mi sie dluzyl, nudna bieganina prze pol filmu po domu. Jak dla mnie moglo by byc wiecej. 4/10
Dodany dnia 2018-09-22 19:54:42 przez darijos 
+1
oglądałem z przyjemnością. fajny film 7.5/10
Dodany dnia 2018-09-22 10:51:39 przez kamilson 
-1
Dla mnie taki sobie film. Trochę za długi i nudny.
Dodany dnia 2018-09-21 16:22:17 przez kobold 
+1
fajny ,cały czastrzyma w napieciu.polecaam
Dodany dnia 2018-09-20 00:21:30 przez annasob1976 
+1
no fajny fajny trzyma w napięciu, lecz dupy nie urywa :D
Dodany dnia 2018-09-19 11:45:43 przez madzialenix22 
+1
Bardzo polecam, fajnie, że jest "logiczna" pointa na koniec
Dodany dnia 2018-09-17 13:35:28 przez moniawo 
+1
calkiem dobry. trzyma w napieciu
Dodany dnia 2018-09-16 21:55:14 przez rafalz2189 
+1
zajebisty polecam na wieczor 10/10
Dodany dnia 2018-09-16 19:08:43 przez agnesa636 
-2
zaraz zobacze co wy t u piszecie
Dodany dnia 2018-09-14 18:28:46 przez megagargulec 
-1
Widziałem gorsze 7/10.
Dodany dnia 2018-09-13 21:10:40 przez czaswolny 
+1
Super film, polecam psychologiczny i trzyma w napięciu do samego końca
Dodany dnia 2018-09-12 22:35:14 przez Roxi666 
+1
bardzo dobry, trzyma w napieciu jak horror
Dodany dnia 2018-09-12 14:50:01 przez dana1976 
1  2    
7.8
203 Głosów
55

Proponowane Filmy