W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Czerwona nota - HD

Red Notice

Opis filmu
Agent Interpolu namierza najbardziej poszukiwanego złodzieja dzieł sztuki.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:
Jeśli nie chcesz czekać, Załóż darmowe konto lub Zaloguj się


Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+23
dlaczego dubbing rzeciez polski dubbing nadaje sie tylko do bajek bo reszta to porazka
Dodany dnia 2021-11-12 20:03:43 przez Misiotwoj
 
+18
film nieźle zrobiony , akcja i humor . na netflx ang wersja i dostępne napisy. dubbing dobry na bajki i zabija takie filmy
Dodany dnia 2021-11-12 22:08:07 przez shintaro
 
+17
Czemu dubbing ????????????Nie można było dać normalnego lektora... Masakra
Dodany dnia 2021-11-12 15:34:33 przez enzo24
 
+13
fajny film przygodowy polecam
Dodany dnia 2021-11-12 15:39:53 przez wilk69
 
+11
spoko film, fajnie sie go luka
Dodany dnia 2021-11-12 14:00:47 przez aleksandrow
 

Pozostałe komentarze

+1
Dobry film komedia z akcjąPolecam 10/10
Dodany dnia 2023-03-18 18:27:29 przez [email protected]
 
+1
Film wart obejrzenia polecam
Dodany dnia 2023-01-02 00:53:43 przez malutka100893
 
+1
Film ma swój klimat. Ciekawa opcja na wieczorny seans. Polecam.
Dodany dnia 2022-06-09 23:01:47 przez RobertGTI
 
+1
doby film polecam 7/10,akcja
Dodany dnia 2022-03-13 01:06:48 przez grz500
 
-2
Szukam kobiety z dużymi piersiami bo takie uwielbiam! Film do bani , strata czasu!
Dodany dnia 2022-03-06 09:41:54 przez moony2
 
+2
Spoko film, polecam:)
Dodany dnia 2022-01-15 17:51:24 przez brzydak85
 
-2
Szkoda czasu na bajki
Dodany dnia 2021-12-27 02:30:47 przez szymanek666
 
0
Film spoko, fajnie się ogląda ale dubbing przy takim filmie to jakieś nieporozumienie.
Dodany dnia 2021-12-22 19:25:07 przez Monika25k
 
-1
DIALOGI SZCZEGÓLNIE rEYNOLDSA NIE ŚMIESZNE A IRYTUJĄCE. i TEN DUUBING - PORAŻKA.
Dodany dnia 2021-12-20 23:00:47 przez Jarema_Idzie
 
+1
Świetny film, jest akcja,jest komedia,jest dobry scenariusz 10/10
Dodany dnia 2021-11-21 20:43:33 przez Bransky89
 
+1
Bogowie! Proszę wstawcie napisy!!!!
Dodany dnia 2021-11-21 16:20:24 przez twujsmak
 
0
Amerykanska produkcja komercyjna od Netflixa z rozrywka i fabula na poziomie kina dla " mlodziezy ". Slaby scenariusz, glupkowate dialogi i prosta realizacja fabularna opierajaca sie w wiekszosci na komputerowej wizualizacji, oraz bezsensownej strzelance pozbawia wymagajacego widza zludzen, ze jest to dobre kino, pomimo wysokiego budzetu [ 200 milionow dolarow ]. Plusem seansu sa zdjecia i oprawa muzyczno-dzwiekowa. Ocena 6/10.
Dodany dnia 2021-11-21 15:41:45 przez neo4403
 
+1
dubbinguja wszystko jak leci i to byle jak, byle szybko, nie patrzac na efekt i publike, tylko, zeby konkurencje wyprzedzic, ktos niezle na tym zarabia, a gdzie stary sprawdzony lektor sie pytam? niedlugo krystyne czubowne zdubbinguja, filmu tu nie oceniam, bo widzialem go na szczescie z napisami.. bez porownania
Dodany dnia 2021-11-21 13:05:04 przez lenin19
 
-5
fajnie to sie luka na palec po sRaniu jak dupe wyczesz
Dodany dnia 2021-11-20 23:40:36 przez Piotr Niemczynski
 
-1
daję 5 gwiazdek, bo co z tego, że dobra obsada i akcja całkiem ciekawa, skoro jadą tym samym schematem od dekad... przeciwnik zawsze jest w tym samym czasie, w tym samym miejscu, wszystko wie, a w hollywood nawet dziecko jest w stanie pokonać zawodnika mma
Dodany dnia 2021-11-20 16:20:22 przez Argo33
 
-5
Film dla dla gimbów to i dubbing podłożyli... Straszny śmieciuch.
Dodany dnia 2021-11-20 05:37:27 przez PablosikG
 
+4
Bardzo dobry film.Jest wszystko co potrzeba ,akcja,humor. Reszta to mało ważne szczegóły ( dabbing ) .Szczerze polecam naprawdę dobra rozrywka.
Dodany dnia 2021-11-18 18:45:53 przez artton
 
+5
Niezły, polecam . Dobre efekty
Dodany dnia 2021-11-18 16:55:23 przez Coolick777
 
+1
Film może i dobry,ale z dubingiem nie do obejrzenia.
Dodany dnia 2021-11-17 17:41:17 przez Matibulinski
 
+2
indiana jones 5 i juamnji 3 film wypas oby czesc 2 jak najszybciej polecam goraco 10/10
Dodany dnia 2021-11-17 00:00:18 przez sebasiwy
 
+5
dał bym 10 ale przez ten dubbing 7
Dodany dnia 2021-11-16 11:36:22 przez andzinsan80
 
+7
nie ma to jak lektor. pozdrawiam :)
Dodany dnia 2021-11-14 20:30:42 przez skalkens84
 
+4
polecam warty obejrzenia 10/10
Dodany dnia 2021-11-14 19:57:56 przez zuku8686
 
+4
Gdyby nie ten dubbing , komedyjka fajna .
Dodany dnia 2021-11-14 17:04:51 przez cameleon3
 
+3
Świetny film. Polecam, :)????????????
Dodany dnia 2021-11-14 14:21:51 przez adam683
 

1  2  3    
8.2
297 Głosów
85

Proponowane Filmy