W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Close - HD

Opis filmu
"Close", trzymający w napięciu thriller akcji reżyserki i scenarzystki Vicky Jewson ("Zrodzona z wojny"), został zainspirowany prawdziwą historią Jacquie Davis, najlepszej na świecie kobiecej ochroniarz. W filmie w roli Sam, wyszkolonej do działań antyterrorystycznych agentki, występuje Noomi Rapace. Twardzielka ma chronić Zoe (Sophie Nélisse), młodą i bogatą dziedziczkę, jednak to zadanie dla zaprawionej w boju kobiety nie jest trudnym wyzwaniem. Do czasu, aż brutalna próba porwania zmusza Sam i Zoe do ucieczki. Od tej chwili agentka i nastolatka wspólnie muszą zabijać, by przetrwać.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:


Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+4
Spodziewałem się ciekawszego zakończenia, ale film ok 6/10
Dodany dnia 2019-02-04 23:25:24 przez robosok13 

Pozostałe komentarze

0
mozna ogladnac ale zadna rewelacja 05/10
Dodany dnia 2019-02-18 19:56:16 przez beethon 
0
no moze byc ale slabo sie rozkreca i niestety przewidywalny
Dodany dnia 2019-02-16 14:34:48 przez Lord007 
0
super film duzo akcji 8/10
Dodany dnia 2019-02-13 11:16:53 przez adam#79# 
+1
Dobra akcja ale Film nie zachwycił mnie , niestety....myślałam że będzie lepszy ...
Dodany dnia 2019-02-11 14:07:55 przez Yersinia 
0
a miało być świetnie!! w milenium zagrała lepiej//
Dodany dnia 2019-02-11 07:30:51 przez luxsen 
+1
taka sensacja ale trzyma w napięciu, chwilami przesadzona ale ogląda się nieżle..
Dodany dnia 2019-02-10 15:32:19 przez Iwonakozera 
0
mi się podobał nie jest to może arcydzieło ale fabuła wciąga 8/10
Dodany dnia 2019-02-09 17:16:51 przez julamulana102 
0
Banalna historia z ciekawymi akcentami, trochę marokańskich klimatów, chwilami nudne dłużyzny i brak tempa. Nierówny film. Wyłazi brak kasy na produkcję. Ale ogólnie coś się dzieje i w sumie da się zalukać. 7/10
Dodany dnia 2019-02-08 19:13:15 przez szopa 
0
Film na przyzwoitym poziomie, w sumie na wszystkich plaszczyznach. Glowna bohaterka oczywiscie nieco przejaskrawiona, nieco sztucznie intrygujaca swoja oryginalmnoscia i emanujaca feminizmem ale mimo to przyjemnie byl to spedzony czas na poznawaniu jej, efekt ten uwazam, ze poteguje fakt iz aktorka jest bardzo wyrazista. Dlatego moja ocena to 8/10, jednak nie jest to kino ktore trzeba koniecznie zobaczyc...
Dodany dnia 2019-02-08 10:30:41 przez kolon.tech 
+1
Bardzo przeciętny. Nawet Noomi Rapace nie ratuje sytuacji. Spodziewałem się lepszego kina.
Dodany dnia 2019-02-07 19:01:55 przez d44 
0
mnie się spodobał , akcja była na 7
Dodany dnia 2019-02-07 17:54:33 przez malpax9 
0
taki sobie, mało trupków i nieboszczyków
Dodany dnia 2019-02-07 00:25:08 przez info21 
0
bardzo fajny film polecam, 9/10, ale spodziewałam się lepszego a raczej ciekawszego zakończenia, jeśli lubisz filmy akcji to ten film ci się spodoba.
Dodany dnia 2019-02-06 18:43:17 przez Boran 
+2
Początek fajny, obiecujący, im jednak dalej, tym niestety gorzej. Rozlazły scenariusz i słabiusieńkie aktorstwo. nie wiem skąd ta nota 8, ja daje 4
Dodany dnia 2019-02-06 18:42:32 przez PablosikG 
0
marchew288:ha,ha...Widzę,że temat Cię bardzo zainteresował:)Moja knaga w spodniach ma się dobrze i jaja także:)Nick to ksywa ze szkoły!!!
Dodany dnia 2019-02-06 11:43:41 przez maja73 
+1
Nie znam filmu Z Naomi Rapace ,żeby wiał nudą ! Bardzo dobry ,polecam !
Dodany dnia 2019-02-05 23:05:17 przez sylwia.diop 
0
Nawet dobry film. Robosok13 ma racje zakończenie mogło być lepsze ;D Aczkolwiek ciekawie się ogląda ;)
Dodany dnia 2019-02-05 12:56:12 przez Ritek77 
+4
Spodziewałem się ciekawszego zakończenia, ale film ok 6/10
Dodany dnia 2019-02-04 23:25:24 przez robosok13 
+1
film do ogladniecia i nie ma co sie doszukiwac jakis przypalow bo w kazdym filmie sie je znajdzie mazna by lepiej ale nie jest az tak zle 5/10
Dodany dnia 2019-02-04 21:18:52 przez e-roman 
+1
Tylko ze względu na Noami Rapace można oglądać. Jej aura lepsza od filmu, chociaż treść ją pomniejsza. Akcja ale idiotyczna, dla dzieci. 4/10
Dodany dnia 2019-02-04 19:13:27 przez kocimaniek123 
0
super, napiecie, moc, wart,
Dodany dnia 2019-02-04 17:57:56 przez dana1976 
+1
Kino akcji, typowy wątek, ciekawa sceneria, nie ma tu wielkiego hura ale można zawiesić oko.
Dodany dnia 2019-02-04 16:24:10 przez hakan 
-1
Maja73: ty kobieta czy facet, bo nick żeński xD a piszesz spodzieWAŁEM w wielu komentarzach, może trans jesteś?
Dodany dnia 2019-02-04 15:51:12 przez marchew288 
+1
Lubię tą aktorkę oo roli w filmie dziewczyna z tatuażem.Swietnie gra i pasuje do tego typu gatunku filmowego.Film sam w sobie mało atrakcyjny ale można zobaczyć .Jest akcja .
Dodany dnia 2019-02-04 14:37:45 przez Simona24 
+2
Spodziewałem się czegoś lepszego.Ale dla Noomi Rapace i tak warto zedknąć.5/10.
Dodany dnia 2019-02-04 01:24:49 przez maja73 
1  2    
7.8
92 Głosów
36

Proponowane Filmy