W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Bright

Opis filmu
Akcja tego wartkiego thrillera w reżyserii Davida Ayera (reżysera „Legionu samobójców” i „Bogów ulicy” oraz scenarzysty „Dnia próby”) toczy się w alternatywnej teraźniejszości, w której od zarania dziejów ludzie, orki, elfy i wróżki żyją obok siebie. Dwoje policjantów pochodzących z zupełnie różnych środowisk — człowiek Ward (Will Smith) i ork Jakoby (Joel Edgerton) — wyrusza na rutynowy nocny patrol, który zmieni znaną im rzeczywistość. Wspólnie muszą przezwyciężyć osobiste różnice i stawić czoła hordom wrogów, aby ochronić młodą elfijkę i pewien zapomniany przedmiot, który w niewłaściwych rękach może sprowadzić na cały świat zniszczenie.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
Dobry film , polecam +8/10
Dodany dnia 2020-01-28 11:19:07 przez kondzioresos2000 
0
SUPER FILM I TE MUTANTY A JEDEN POMAGA LUDZIOM I DOBRY AKTOR GRA TRZEBA ZAWSZE WALCZYĆ DO KOŃCA I WIERZYC W PRZEZNACZENIE.
Dodany dnia 2019-08-05 12:57:03 przez Jacek3105 
0
Fajnie się ogląda i muzyka też O. K.
Dodany dnia 2019-01-20 11:36:35 przez Adalbert I 
0
taka sobie bajeczka,mozna obejrzec
Dodany dnia 2018-06-27 11:15:34 przez wandamaks 
0
smith slabiutki tak jak i ten film
Dodany dnia 2018-04-17 10:51:38 przez wiecznie zly 
0
Jak na bajkę, przyjemna i zajmująca.
Dodany dnia 2018-03-05 20:48:40 przez MrSharik 
0
nie wiem po co takie filmy powstają zupełnie bez sensu jak dla mnie moja ocena 6/10
Dodany dnia 2018-01-21 10:14:13 przez pawel2020 
0
da sie ogladnac ale nic specianelnego
Dodany dnia 2018-01-12 21:07:40 przez sydar 
+1
Beznadzieja....kto to wymyslił?
Dodany dnia 2018-01-10 23:03:20 przez kotkidwa 
0
Na tym serwie nie mozna nic normalnie obejrzec , buforowanie jedynie jest zajebiste, huj wbijam w ten serwer.
Dodany dnia 2018-01-09 21:32:31 przez apostol5 
0
fajny film.polecam 9/10
Dodany dnia 2018-01-07 20:38:05 przez piotrj1969 
0
fabula bardzo fajna ale prawie nic nie widac
Dodany dnia 2018-01-07 13:27:52 przez ruda260 
0
Świetny film.Wartka akcja,nie nudzi się.Nie ma
Dodany dnia 2018-01-06 01:46:15 przez Requiem 
0
super film 10/10.........
Dodany dnia 2018-01-05 20:39:13 przez Janusz Fresz 
0
Film godny polecenia, wciąga akcja i niezła obsada aktorska, warto zalukać 9/10 Polecam
Dodany dnia 2018-01-05 14:15:02 przez MYSZAK1 
-2
Jak chujowy to sie nie znasz :) Bo na taki film trzeba zajarać xD
Dodany dnia 2018-01-04 05:27:09 przez czarny12695 
0
Bardzo spoko film polecam!
Dodany dnia 2018-01-03 14:09:36 przez Zadymka1230 
0
Polecam. Bardzo fajny film ,wciągająca akcja i super obsada.
Dodany dnia 2018-01-02 19:54:53 przez julkawozna 
0
Bardzo dobry film, taki Tolkien osadzony w dzisiejszych czasach, polecam obejrzeć
Dodany dnia 2018-01-02 13:39:43 przez wojakokw 
0
jak dla mnie bardzo dobry film, polecam
Dodany dnia 2018-01-01 08:49:57 przez Lider59 
0
Moja ocena 8/10film dla mnie bardzo fajny. Dalbym 9 ale z 15min zdrowo sie zacinal.Wartka akcja i nieżle ucharakteryzowali tych orków.Czas napewno nie stracony.Smith jak zawsze ciekawie zagrał.Śmialo moge polecić do obejrzenia
Dodany dnia 2017-12-28 21:55:42 przez kapitan planeta 
0
....................................................NICE !
Dodany dnia 2017-12-28 16:29:57 przez matub 
0
ciekawy film, duzo sie dzieje, warto obejrzec. Polecam :P
Dodany dnia 2017-12-27 23:40:37 przez filipflipflap 
0
Pomimo tego ze Smith ma wiele lepszych filmów w swoim dorobku,to film całkiem niezły.Pamiętajmy ze to netflix nie film z mega budżetem...Soundtrack świetny w szczególności ;Machine Gun Kelly X Ambassadors Bebe Rexha - Home ...Polecam
Dodany dnia 2017-12-27 19:32:19 przez klonon 
0
Dobry wchuj. Soundtrack też dobry wchuj. 10/10
Dodany dnia 2017-12-27 00:30:25 przez maitregims1234 
1  2  3    
8.3
229 Głosów
44

Proponowane Filmy