W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Avengers: Wojna bez granic - HDCAM

Avengers: Infinity War

Opis filmu
Spektakularne starcie na śmierć i życie, obejmujące cały świat bohaterów Marvel Studios. Avengersi ramię w ramię z superbohaterami muszą być gotowi poświęcić wszystko, jeśli chcą pokonać potężnego Thanosa, zanim jego plan zniszczenia obróci wszechświat w ruiny.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
niewiem dlaczego inni to hejtuja ja uwaielbiam avengers a film normalnie sie odtwarza tylko musicie wejsć w upzone
Dodany dnia 2021-01-25 10:22:04 przez wojtek224 
0
Bardzo dobra część. Avengers górą. Lubimy to 9/10
Dodany dnia 2020-08-11 16:27:13 przez ciotkaelka 
0
W komentarzach doskonale widać kto jest odbiorcą takich mainstreamowych produkcji.Rynsztok płynący z imitacji mózgownic, bez krzty refleksji, zaprogramowanych by służyć, mam nadzieje młodych że to jeszcze młodzi ludzie, bo dla nich zawsze jest jakaś nadzieja choć powątpiewam.
Dodany dnia 2020-02-09 20:58:19 przez samsepi0l 
-3
skurwysyny oszukują nic sie nie ładuje ps jebac wam starych
Dodany dnia 2019-04-27 19:59:32 przez ImainYasuo69 
+1
nie mogę się doczekać end game :)
Dodany dnia 2019-04-10 19:30:27 przez Agentka Tarczy 
-3
jebana strona nic sie nie chce zaladowac
Dodany dnia 2019-01-04 16:02:00 przez tajwan123 
0
na tej stronie oszukują !!!!!!
Dodany dnia 2018-08-25 20:05:48 przez irek1982 
0
Tylko dla fanów sci- fi innym nie polecam
Dodany dnia 2018-08-01 11:56:29 przez drzewica 
-2
Mi nie chce sie zaladowac
Dodany dnia 2018-06-10 21:00:44 przez 3554658u 
0
jakosc jest do kitu film napewno swietny szkoda marnowania czasu na taki obraz i ze smakiem zostawic ten film na pozniej az bedzie lepsza jakosc
Dodany dnia 2018-05-06 11:31:13 przez thedrill85 
+1
Marvel to temat rzeka i kopalnia pieniędzy więc spokojnie filmy będą wychodziły jeszcze przez dziesięciolecia . Każdy nowy film więcej wprowadza niż zakańcza . Szkoda tylko że naprawdę potężni bohaterowie tacy jak sentry , beyonder ,syn fantastycznych , one above all ( który stworzył kamyczki tanosa ) i wielu wielu innych, nigdy raczej nie ujrzą światła dziennego bo nie byłoby filmu jakby za przeciwnika mieli taką płotkę jak tanos który najprawdopodobniej przegrałby nawet z kobietą wiewiórką
Dodany dnia 2018-05-04 02:55:06 przez ChancesAre 
0
nie moje gatunki ale ciekawy
Dodany dnia 2018-05-01 21:24:57 przez dana1976 
0
Miss Veronique Thanos moze sobie gadac :D Uwierze jak ... W sumie NIE zobacze ich zywych. Ja ogolnie ogarniam DC ale Marvel obcy mi nie jest. W komiksach Nebula miala okazje wejsc we wladanie rekawicy Thanosa i tez byla torturowana ... Wiec kto wie, co zrobi. No i Miss Marvel pewnie posprzata balagan :)
Dodany dnia 2018-04-30 23:45:43 przez N1H1L 
0
trzyma w napięciu aż chce się oglądać
Dodany dnia 2018-04-30 18:40:47 przez [email protected] 
0
Film mega,Tanos wymiata nawet przez chwilę mu kibicowałem
Dodany dnia 2018-04-30 14:22:48 przez Rasilthe pl 
0
N1H1L, tak, też bym chciała żeby Loki wrócił :) No ale słowa Thanosa, oby nie były prorocze, że nie będzie już zmartwychwstania, co do Strażników, oni w komiksie nie zawsze byli tą samą ekipą, nie pamiętam co prawda jak to było akurat w konkretnym przypadku Gamory, bo jakąś super fanką nigdy nie byłam, ale zobaczymy, póki co, fajna ekipa :) Coś czuję, że 4 część Avengersów, będzie o ponownym zbieraniu kamieni, lub będzie wzmianka o multiversach (inne wersje Ziemi, to by było coś!).
Dodany dnia 2018-04-30 12:28:05 przez MissVeronique 
0
MissVeronique Wiesz, co. Loki juz dwa razy byl uwazany za zmarlego xD Wydaje mi sie, ze Gomora musi wrocic, bo Starlord :P Ogolnie Disney i dlatego mysle, ze bedzie krok w bok od komiksow z iloscia zgonow. Plus pare filmow z martwymi bohaterami jest zapowiedziana. Tak czy siak przekonamy sie za rok.
Dodany dnia 2018-04-30 08:40:18 przez N1H1L 
-1
LOUMAX PEDAL TO BYL TWOJ STARY, BUDA WYPIERDKU I NIE SZCZEKAJ NA LEPSZYCH OD SIEBIE BO CIE KTOS PRZEKOPIE KUNDLU. PRZED KOMPUTEREM KAZDY KOZAK A W REALU GLOWA W DOL RECE W KIESZEN I CISZA.
Dodany dnia 2018-04-29 23:08:30 przez gregi666 
0
W kolejnej części będą podróżować między różnymi rzeczywistościami, o których mówił Strange. Akcja będzie się rozgrywać w momencie pierwszego najazdu Thanosa na Ziemię, czyli Avengers: Assemble.
Dodany dnia 2018-04-29 19:52:00 przez Antwood 
0
Pozdrowienia dla Czechów :)))))
Dodany dnia 2018-04-29 19:29:47 przez filmyonline007 
0
A mi się wydaje, że nie wszyscy wrócą, np Gamora (jak dla mnie to może pozostać martwa i być kimś w rodzaju strażnikiem kamienia duszy), oraz Loki. Największą szansę na powrót, szybciej od pozostałych ma z pewnością Vision. Ale jak będzie, to nie wiadomo, wszyscy spekulują :)
Dodany dnia 2018-04-29 12:44:02 przez MissVeronique 
0
Film spoko ale Marvel zrobil, to co DC z Superman'em tylko na wieksza skale. Niby nie zyja a wiadomo, ze wroca. Dr Strange z reszta widzial miliony opcji jak wojna z Thanosem sie potoczy i powiedzial, ze to jedyne wyjscie ... Odzyskaja kamyki i wszyscy wroca moim zdaniem.
Dodany dnia 2018-04-29 12:26:02 przez N1H1L 
0
Jak można oglądać takie dzieło w takiej jakości ?!? Ale już marsz do kina :)Ja byłam wczoraj w kinie, MEGA, kolejna część w maju 2019
Dodany dnia 2018-04-29 11:23:34 przez MissVeronique 
0
To chyba nie koniec ??????? MASAKRA
Dodany dnia 2018-04-28 18:04:54 przez jagoda1515 
-1
{spoiler}Niezla masakre nam Marvell zafundowal. I powiem szczerze nie bardzo wiem trupy bohaterow maja wspolnego z rownowaga w stylu Thanosa. Moze jest tu jakis mega fan ktory wyjasni mi to? No i moja biedna, piekna i ulubiona zielona Gamora. Why? Why? Why?
Dodany dnia 2018-04-28 14:53:16 przez Verven 
1  2    
7.5
68 Głosów
17

Proponowane Filmy