W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Avengers: Koniec gry - DUBBING - HDCAM

Avengers: Endgame

Opis filmu
Po wymazaniu połowy życia we Wszechświecie przez Thanosa, Avengersi starają się zrobić wszystko co konieczne, aby pokonać szalonego tytana.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

Najlepsze komentarze

+82
Jebana polska cebula kurwa. Dać im oglądnąć to jeszcze marudzą że z dubbingiem!
Dodany dnia 2019-04-28 12:34:11 przez abletonlive840 
+28
... skończcie pier#%$ić.Jest film 3 dni po premierze i nie trzeba czytać.Ku&[email protected], ja też wole napisy ale żeby tak narzekać.Piep*%ne mękoły...
Dodany dnia 2019-04-28 12:30:37 przez cipa_z_bula 
+23
fajny film. dzieki ze ktos udostepnil. bahorki co chca shd jakosci niech zalpaca. ja wdzieczny jestem ze wogole ktos udostepnil tak krutko po premierze i w tak dobrej jakosci, pozdr
Dodany dnia 2019-05-01 16:40:21 przez sasneo 

Pozostałe komentarze

+1
Bardzo dobry film godny polecenia ! :) Narzekającym polecam po prostu wyłączyć i tyle skoro nie pasuję.
Dodany dnia 2019-08-24 21:31:40 przez KazduN 
-1
hcwd - jesteś debilem i kretynem w jednym , i nie wymądrzaj się idioto bo twoja morda służy za kibel .
Dodany dnia 2019-08-04 16:47:57 przez Ars Ers 
0
I tak kończy się saga o Avengersach. Dobry koniec tylko szkoda tych co zgineli. Polecam.!!!!
Dodany dnia 2019-07-27 17:17:54 przez moczkocezary 
-2
chyba pujde na te wersje roszerzone na avengers koniec gry bo jestem ciekawy tych nowych scen filmowi brakuje tylko 5 milionów dolarow do pokonania avatara to pisze ja rafał220a teraz rafal560a tamto konto mi sie zawiesiło i musialem usunac i zalozyc nowe taka informacje dla wszystkich
Dodany dnia 2019-07-21 02:47:06 przez rafal560a 
-2
Fajny film. Ciekawe czy faktycznie to juz ostatni odcinek....?
Dodany dnia 2019-07-13 09:53:28 przez carin25 
0
Czekam na lepsza jakosc xd
Dodany dnia 2019-07-04 19:26:46 przez daniel52 
+2
Ars Ers. Zanim zaczniesz obrazac innych na forum,zaznajom sie w j.Polskim i polskiej pisowni. I kto tu jest glupi? z tyloma bledami ortograficznymi. Wiesz moze do czego służą kropki? Ide o zaklad,ze sam jestes i byles bezmozgim kretynem,i nikt cie pało do lania nie lubi. Obraza innych,bronisz sie przed wlasna glupota. FRAJER!!
Dodany dnia 2019-07-04 10:19:58 przez hcwd 
-10
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2019-06-26 19:32:08 przez Ars Ers 
-2
Film dobry byłem nawet w kinie.lecz wedle mojej oceny najsłabsza część serii.ale i tak trzeba ją obejrzeć.milego oglądania
Dodany dnia 2019-06-13 00:51:43 przez [email protected] 
-2
Byłem na tym w kinie i moge se jeszcze raz obejrzeć dzienki
Dodany dnia 2019-06-08 20:15:46 przez PoTwoYT 
-3
To jest właśnie wersja dla cebulaków,powinno być HDONION...a tak w ogóle jebie tu kurzym gównem. Nie oceniam,bo włączyłem i nie będę sobie filmu psuł. Wolę poczekać.
Dodany dnia 2019-06-08 17:29:39 przez PhoenixTrade 
-1
haha gowno burza xD ale super film dzieki za wstawke cebulaki sa zabawni i wkurwiajacy xD
Dodany dnia 2019-06-01 00:42:37 przez [email protected] 
+1
Przynudzali za dużo... rozwleczona akacja,,, mocno przewidywalny ze smętnymi wątkami... myślę że stać by ich było na lepsze rozwinięcie fabuły.
Dodany dnia 2019-05-30 14:32:30 przez choongmoo5 
-2
Fajnie ze wgl nie mozna obejzec xd juz wole do kona isc rewelacja
Dodany dnia 2019-05-28 15:45:35 przez Luiss77 
-1
Fajny film, ciekawa akcja, mocne 9/10
Dodany dnia 2019-05-26 13:15:31 przez creepering 
-1
Fajnie ze wgl nie mozna obejzec xd juz wole do kona isc
Dodany dnia 2019-05-23 20:54:43 przez kozol333 
-1
spoczko filmik godny polecenia 9/10
Dodany dnia 2019-05-23 11:47:02 przez julamulana102 
+1
Imo, duzy gorszy od wczesniejszych avengersów. Chociaz, to tez kwestia gustu
Dodany dnia 2019-05-19 16:23:06 przez creepering 
-1
Wiem że tu się pisze głównie komentarze do filmów ale skoro wiele osób używa można się coś innego zapytac mam problem związany z strona ekino jak się loguje na komórce to pisze że zostałem zalogowany poprawnie a u mnie na laptopie pisze że podane dane są nieprawidłowe czemu jak takiego samego hasła używam i loginu czy wy też tak macie może mój laptop ma wirus ale to też nie mam program antywirusowy i wszystko działa wirusów nie znaleziono nie rozumiem tego
Dodany dnia 2019-05-18 22:52:12 przez Rafal220a 
-3
Oglądam to już 10 raz taki super film niestety nie stać mnie na wiele wizyt w kinie ale raz byłem w kinie na Avengers koniec gry na szczęście jest ekino
Dodany dnia 2019-05-15 20:49:28 przez Rafal220a 
-5
Komentarz ukryty ze względu na niską wartość merytoryczną. Kliknij aby pokazać
Dodany dnia 2019-05-15 02:28:58 przez meretrix56 
-2
Spoko film jak najbardziej polecam
Dodany dnia 2019-05-13 17:21:51 przez Nero1031 
-1
Byłem w kinie na tym super film Avengers koniec gry zarobił już 2,4 mrld dolarów a jest dopiero 2 tygodnie na ekranach kin ten film może zarobic 3 mrld dolarów
Dodany dnia 2019-05-13 16:27:46 przez Rafal220a 
-2
Lubię Avengersów, tylko dlaczego dwójka się wypisała? Szkoda...
Dodany dnia 2019-05-12 03:27:58 przez Bozena61264 
-4
tragedia, nie da sie ogladac zz dubingiem, do wyrzucienia..
Dodany dnia 2019-05-10 19:02:29 przez loumax 
1  2  3  4    
8.7
305 Głosów
93

Proponowane Filmy