W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Hot Dog - HD

Opis filmu
Luke Steiner (Til Schweiger) jest oficerem niemieckiej policji. Jego strategią jest rozwiązywanie problemów przemocą. Kiedy córka ambasadora Mascha (Lisa Tomaschewsky) zostaje porwana, razem ze swym nowym partnerem - bystrym, ale nieśmiałym Theo (Matthias Schweighöfer) musi przeprowadzić akcję ratunkową. Tych dwóch mężczyzn, pochodzących z zupełnie innych środowisk, nie łączy zbyt wiele. Niełatwo im ze sobą współpracować, jednak dzięki pomocy hakerki Nicki (Anne Schäfer) odkrywają szokującą prawdę - za porwaniem dziewczyny kryje się coś więcej niż tylko żądanie okupu. Til Schweiger jest jednym z nielicznych niemieckich aktorów, którzy ociągnęli sukces na rynku amerykańskim.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony lub dany materiał jest niedostępny. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:



Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
Jedwabisty jak zwykle z Tillem
Dodany dnia 2022-03-15 17:15:30 przez sonicblade
 
0
Til jak zawsze w formie
Dodany dnia 2020-04-12 22:40:52 przez peri86
 
+1
Bardzo fajna komedia , doskonała zabawa. Świetne poczucie humoru....super, polecam.
Dodany dnia 2019-05-04 13:49:41 przez jamnik99
 
0
Super Komedia !!! Polecam
Dodany dnia 2019-04-13 23:53:26 przez Ene95
 
0
Świetna rozrywka, film na luzie. Najlepsze zdjęcia na napisach, więc warto popatrzeć do samego końca.
Dodany dnia 2019-03-10 12:10:24 przez mg62
 
0
Pośmiać się można, jest OK. 7/10
Dodany dnia 2019-02-18 11:57:59 przez Adalbert I
 
+1
Do pośmiania bardzo dobra komedia :)
Dodany dnia 2019-02-14 23:12:26 przez asmadi
 
0
nawet ciekawy i smieszny film
Dodany dnia 2019-02-14 14:41:11 przez adam#79#
 
0
podzielam wszystkie komentarze, swietne kino
Dodany dnia 2019-02-10 07:16:44 przez wiecznie zly
 
+2
Świetny film. Bardzo mi się podobał. Idealny na wieczór ; D dobre teksty ;) Polecam ;)
Dodany dnia 2019-02-06 20:51:47 przez Ritek77
 
+2
haha....swietny ...usmiałam sie 10/10
Dodany dnia 2019-02-06 20:03:45 przez afrodyta1975
 
+2
Bardzo dobrze się ogląda, a Til Schweiger po prostu top:)
Dodany dnia 2019-02-05 23:03:21 przez patinka1980
 

7.8
63 Głosów
22

Proponowane Filmy