W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo
facebook

Szybka Pomoc

wskazówki dla najczęściej pojawiających się problemów i wątpliwości

Reklamy i limity w odtwarzaczach

pomoc_1Przede wszystkim zaznaczamy, że w playerze wgrywa się zawartość z zewnętrznych serwisów i nie mamy wpływu na to co tam się pokazuje. Często serwisy hostujące filmy wymagają rejestracji oraz wykupienia kont premium po przekroczeniu pewnego limitu.
Pamiętaj, że poprzez formularz w playerze zakładasz konto w zewnętrznym serwisie i tam powinieneś udać sie w razie ewentualnych reklamacji.

Jeżeli zdecydowałeś się na zakup konta premium - najprostszym rozwiązaniem jest wybór premium w eKino-tv i nie obawianie się o żadne limity serwisów hostujących pliki video.

Konto premium możesz zakupić w zakładce Premium po zalogowaniu na górze po prawej stronie serwisu. Jesli posiadasz już konto premium w naszym serwisie upewnij się, że uruchomiona jest zakładka “Otwarzacz bez limitu” nad video.



Problemy z odtwarzaniem video

pomoc_4

Jeśli zamiast filmu wyskoczy Ci komunikat “Video not found”, “stream not found” i inne tego typu zgłoś nam błąd poprzez stosowny link pod playerem.

Zdarza się, że pomimo, iż film został w pełni zbuforowany zatrzyma się w pewnym momencie. Nie panikuj. Może się okazać, że na chwilę straciłeś łączność internetową. Spróbuj odświeżyć stronę i przewinąć film do momentu, w którym został przerwany.

Radzimy także sprawdzenie innego filmu, czy również występują w nim problemy z odtwarzaniem, jeśli nie wina leży po stronie danego materiału.


Do odtwarzanie na naszej stronie wystarczy dowolna przeglądarka, polecamy np. Mozilla Firefox


pomoc_openload

Embed Blocked Następujący błąd może pojawić się gdy używasz programów blokujących reklamy, należy wyłączyć dany dodatek w przeglądarce lub go przeinstalować. Taki komunikat dotyczy wyłącznie darmowych odtwarzaczy. Odtwarzacze w trybie premium są bez reklam i limitów.



Problemy z płatnościami

Płatności na naszej stronie odbywają się w sposób automatyczny. Po płatności otrzymujesz dostęp premium po ok. 15min

W przypadku zakupu vouchera otrzymujesz kod aktywacyjny od sprzedawcy.

Kod zostaje wysłany na adres email podany na stronie płatności paybylink. Jeśli z jakieś przyczyny nie otrzymałeś kodu skontaktuj się ze sprzedawcą.

Najczęstsze powody nie otrzymani kodu:
» Literówka w adresie email.
» Płatność Blikiem - w niektórych przypadkach taka płatność może zostać odrzucona przez sprzedawcę. Otrzymasz wtedy zwrot płatności na swój rachunek bankowy.


Co zrobić z zebranymi punktami

pomoc_4

Miło nam, że jesteś aktywnym użytkownikiem. Zebrane punkty możesz wykorzystać na darmowe konto premium, które - mamy nadzieję - wynagrodzą Twój czas poświęcony na zbieranie punktów.
Aby to zrobić zaloguj się na swoje konto kliknij “Zarządzaj” następnie “Program Lojalnościowy”.