Logan Lucky HD (2017) online - eKino-tv.pl
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

Logan Lucky HD

Opis filmu
Nad rodziną Loganów od dziesięcioleci ciąży klątwa. Każde nowe pokolenie żyje równie szarym i biednym życiem jak poprzednie. Bracia Jimmy i Clyde Logan postanawiają to zmienić. I choć nie mają za grosz predyspozycji do gangsterki (a tak szczerze mówiąc to do niczego innego też...) planują brawurowy skok na kasę wyścigów NASCAR. Ich plan nie ma prawa się udać i pewnie dlatego… wypala! To jednak dopiero początek prawdziwych kłopotów.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:
,,,
Jeśli nie chcesz czekać, Załóż darmowe konto lub Zaloguj się
Prezentowany materiał nie znajduje się na naszym serwerze. Wszelkie zastrzeżenia nalezy zgłaszać po stronie serwisów hostujących materiały.


Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
fajny, dobry do oglądania.............................
Dodany dnia 2018-03-09 20:07:58 przez Lider59 
0
Taki sobie można od biedy popatrzeć nic specjalnego 5/10
Dodany dnia 2018-02-07 22:46:39 przez Rysiek A 
0
bardzo fajny, dobzi aktorzy, ciekawa fabuła, polecam, ode mnie 8/10
Dodany dnia 2018-02-02 22:22:54 przez jacek007 
0
Moze byċ došċ fajny!!!
Dodany dnia 2018-01-16 00:08:25 przez moczkocezary 
0
może być.5/10...............
Dodany dnia 2018-01-14 17:53:40 przez piotrj1969 
0
........Taki sobie.......
Dodany dnia 2018-01-08 01:36:27 przez beti16 
0
Nawet fajny film, polecam
Dodany dnia 2018-01-02 22:27:04 przez Paula723 
0
obyczaj, 5/10 końcówka przewidywalna ogólnie szkoda czasu.....
Dodany dnia 2018-01-02 16:28:57 przez tony h. 
0
Filmik calkiem ok. zgadzam sie koncowka najlepsza
Dodany dnia 2018-01-01 18:22:23 przez Seba7440 
0
BARDZO FAJNY FILM A KONCÓWKA NAJLEPSZA
Dodany dnia 2017-12-29 11:01:51 przez faris1986 
0
macie racje żadna to komedia ale film polecam warty obejrzenia
Dodany dnia 2017-12-28 19:31:09 przez makao757 
0
moja ocena 7/10 ale nie jest raczej komedia
Dodany dnia 2017-12-21 22:54:08 przez pawel2020 
0
Zacznijmy od 10 :), reszta do obejrzenia, warto, bardzo. Uśmiech i akcja.
Dodany dnia 2017-12-21 04:10:28 przez kocimaniek123 
0
Dobry film, dobrze się ogląda, polecam 8/10
Dodany dnia 2017-12-19 01:28:03 przez jarus69 
0
nawet spoko powiem wam
Dodany dnia 2017-12-17 20:30:24 przez slonek24 
0
Film zajebisty. Przyjemnie się oglądało 8/10
Dodany dnia 2017-12-17 11:48:01 przez Shermanisko 
0
Na początku trochę nudny ale reszta może być 8/10
Dodany dnia 2017-12-16 18:13:27 przez marcin2881990 
0
za dużo z komedii nie ma ale fajnie się oglada
Dodany dnia 2017-12-16 14:57:23 przez jacek197518 
0
Jest akcja,dobrzy aktorzy-dla mnie 7/10,można obejrzeć
Dodany dnia 2017-12-15 20:54:52 przez tatankas 
0
Zajebisty film polecam a negatywne komentarze mogą sie schowac Polecam
Dodany dnia 2017-12-14 20:31:16 przez spyyd3r 
0
To jest jeden z tych filmów gdzie nie wiadomo, śmiać się czy płakać. " Szacunek" tym, którym film się podoba.
Dodany dnia 2017-12-14 16:09:27 przez mpol23 
0
Bardzo dobry, polecam każdemu :)
Dodany dnia 2017-12-12 18:29:56 przez marian282 
0
.......4/10 .....taki sobie....
Dodany dnia 2017-12-12 18:18:21 przez VELBYCZUS 
0
dobry, spoko, akcja toczy się swoim tempem choć zakończenie troszkę niespodziewanie dobre można bez strzelaniny i setek trupów . polecam luzik akcja i zabawa
Dodany dnia 2017-12-11 17:12:18 przez kucze36 
0
dla zabicia czasu spoko 7,5/10
Dodany dnia 2017-12-10 16:05:36 przez kamski1 
1  2    
8.2
191 Głosów
40

Proponowane Filmy