W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
logo

KobietyMafii - HD

Opis filmu
Po brawurowej akcji policyjnej funkcjonariuszka Bela (Olga Bołądź) zostaje wyrzucona z policji. ABW składa jej propozycję „nie do odrzucenia”. Kobieta przechodzi specjalistyczne szkolenie pod okiem FBI i zostaje operatorem w Wydziale S – oficerem pracującym pod przykryciem, który zostaje umieszczony w grupie przestępczej. Jej misją w roli tajniaczki jest rozpracowanie szlaku przemytu narkotyków przez Grupę Mokotowską sterowaną przez Padrino (Bogusław Linda) – bossa stołecznego półświatka, dla którego ponad wszelką władzą i pieniędzmi najważniejsza jest córka o ksywie Futro (Julia Wieniawa). By zrealizować cel, Bela musi wkupić się w łaski zaufanych ludzi z zarządu mafii: Żywego (Piotr Stramowski), Milimetra (Tomasz Oświeciński), Cienia (Sebastian Fabijański) i Siekiery (Aleksandra Popławska). Podszywając się pod prostytutkę, oficer ABW zostaje kochanką Cienia. Misternie przemyślany plan komplikuje się, gdy w toku nieprzewidzianych zdarzeń w całą intrygę zostaje wmieszana Anka (Katarzyna Warnke) – żona Cienia, manipulowana przez tajemniczą Nianię (Agnieszka Dygant). Wkrótce losy pięciu kobiet przecinają się w punkcie bez odwrotu, a wydarzenia z ich udziałem wstrząsają przestępczą mapą Warszawy.
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
Kliknij aby obejrzeć
× Przepraszamy! Z powodu zbyt dużego obciążenia transfer dla darmowych użytkowników został ograniczony. Zarejestruj się lub zaloguj
Materiał dostępny będzie za:
,,,
Jeśli nie chcesz czekać, Załóż darmowe konto lub Zaloguj się
Prezentowany materiał nie znajduje się na naszym serwerze. Wszelkie zastrzeżenia nalezy zgłaszać po stronie serwisów hostujących materiały.


Zaloguj się aby dodawać komentarze

0
Wszystkie poprawnie polityczne ku%wy co płaczą ze dziwki dragi wulgaryzmy... o to w tym filmie chodzi, o brydny humor. 9/10
Dodany dnia 2018-06-22 11:18:47 przez Myku89 
0
Chyba vega już się wypala jako twórca.
Dodany dnia 2018-06-22 08:04:13 przez drzewica 
0
Naprawde pibull mi sie podobal pierwsza czesc .Fajnie sie to ogladalo.To cos co teraz obejrzalem to nawet nie wiem jak to nazwac.Wydaje mi sie ze wiem co Vega chcial osiagnac krecac to ale mu nie wyszlo i chyba nic juz dobrego nie nakreci .Dla mnie strata czasu nastepnej czesci nie obejrze a ci co poszli do kina na to wspolczuje film nie wart zlotowki.
Dodany dnia 2018-06-22 05:19:54 przez michalok 
0
gniot dla opóźnionych sebiksów...
Dodany dnia 2018-06-22 01:44:40 przez shycat 
0
dobry popierdolony polski film :)
Dodany dnia 2018-06-22 00:30:03 przez jacksparrow6666 
0
Jakby krecili to operatorzy z Hollywood, montaż i kolorystyke też to byłby zajebisty film. Niestety za dużo świat nas przyzwyczaił do amerykańskich produkcji. pomysł na film dobry ale wykonanie lipa były zdjecia i momenty zajebiste na swiatowym poziomie. ale w grze aktorskiej czasami widać blokade w wykonaniu danej sceny. Troche wygląda jak zajebista produkcja studenta 5 roku filmówki. dyplom obroniony :) natomiast do kin za mało jeżeli chodzi o realizacje. widać polską bidę, szkoda...
Dodany dnia 2018-06-21 22:54:26 przez szymon0506 
0
Gówniane jak wszystkie filmy vegi. Bluzgi seks, narkotyki. 3/10
Dodany dnia 2018-06-21 22:52:39 przez rafalbks 
0
nie wiem skąd te zniesmaczenie u co niektórych ... to w końcu film o mafii a nie Akademia Pana Kleksa ;) dla mnie zaskoczenie, ciekawy i wciągający... odmóżdżająca sensacja na przyzwoitym poziomie ... a do tego nawet dopracowany i spójny scenariusz co u Vegi jest rzadkością spodziewałam się, że zobaczę gniota a tu zaskoczenie i całkiem przyjemna rozrywka 8/10
Dodany dnia 2018-06-21 22:28:37 przez bea80 
0
ja sie pytam czemu ktos mial prawo tak po obcinac ten film gdzie jest w ogole poczatek filmu wszystkie najlepsze akcje poszly w smieci
Dodany dnia 2018-06-21 22:15:31 przez konradlo 
0
nie wiem co robic, czy tracic czas czy nie..................
Dodany dnia 2018-06-21 21:09:44 przez dana1976 
0
co za obrzydzający film !rżnięcie ,dziwki ,przekleństwa...porażka...polski film...no tak...nie ma się czemu dziwić...-5/10 !!!!NIE POLECAM !!!!!!!!!!!
Dodany dnia 2018-06-21 19:02:21 przez Aleksandra288 
0
film zajebisty!!! mega!
Dodany dnia 2018-06-21 18:47:26 przez moniczkakg 
0
denny, wulgarny i niespojny
Dodany dnia 2018-06-21 18:29:29 przez tigerowa 
0
ło karwa ale beton , zabijcie to zanim zniesie jaja i sie rozmnozy !
Dodany dnia 2018-06-21 15:37:27 przez ryszardlew 
0
do obejrzenia .............
Dodany dnia 2018-06-21 14:53:53 przez kamski1 
0
Mega jazda! Takie kino mi pasuje !10/10
Dodany dnia 2018-06-21 14:47:12 przez pacjent1972 
0
Denny i wulgarny film. A ci ktorzy to zagrali... wstyd!
Dodany dnia 2018-06-21 14:37:35 przez Mieniopypka 
0
Co to jest ? Równia pochyła Pana Vegi. Koszmar.
Dodany dnia 2018-06-21 12:25:34 przez WMM 
0
uwielbiam filmy vegi, polecam obejrzeć, film mega
Dodany dnia 2018-06-21 09:05:22 przez velka765 
0
Film mi się podobał mocne 6...
Dodany dnia 2018-06-21 06:19:36 przez Pixunia27 
0
Powiem tak dupy nie urywa ni to komedia ni dramat chuj wie co bluzgów więcej niż w psach Film na 1 raz
Dodany dnia 2018-06-21 04:21:37 przez LPM 
0
niestety przesadzili na maxa, widac ze juz brak pomyslow i sporo na sile. Szkoda!
Dodany dnia 2018-06-21 02:15:15 przez Lord007 
0
Fega jak zawsze w formie , mi sie podobaja jego filmy , pozdrawiam fanow ram pam pam
Dodany dnia 2018-06-21 01:25:58 przez Ino13japonia 
0
Jak komuś nie psują filmy Veegi to po c.j ogląda ?!!
Dodany dnia 2018-06-21 01:02:25 przez lipi007 
0
zaczynając od tego, że o gustach się nie rozmawia i jak komuś nie pasuje film albo tematyka filmu wystarczy jedno dwa kliknięcia by zmienić. po co od razu hejtować tak się zastanawiam
Dodany dnia 2018-06-20 23:17:54 przez 88WilQ88 
  1  2  3  4    
7.0
286 Głosów
64